ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Οι κανόνες που έχει ορίσει η HFP Gaming έχουν ως σκοπό την διατήρηση της αγωνιστικής ποιότητας και του υψηλού επιπέδου του πρωταθλήματος. Η μη τήρηση των κανονισμών δύναται να οδηγήσει στις ποινές που αναγράφονται στο βιβλίο κανονισμών είτε σε αποκλεισμό παικτών και μελών από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της κοινότητας και των πρωταθλημάτων που διεξάγει.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1.1 Συμπεριφορά προσωπικού

Όλο το προσωπικό της HFP Gaming αναμένεται να δείχνει σεβασμό σε όλους τους χρήστες ανά πάσα στιγμή.

1.1.1 Δεν επιτρέπεται στα μέλη του προσωπικού να χρησιμοποιήσουν καμία από τις εξουσίες που παρέχει η κοινότητα, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Μedia) και Discord χωρίς την έγκριση της HFP Gaming και τον έλεγχο αποδεικτικών στοιχείων .

1.1.2 Εάν το προσωπικό νιώσει ότι κάποιος χρήστης ξεπέρασε τα όρια γίνεται αναφορά στην HFP Gaming.

1.1.3 Εάν το προσωπικό της HFP Gaming καταχραστεί τις εξουσίες του, τότε πρέπει να αναφερθεί μέσω mail (hfptournaments@gmail.com) με αποδεικτικά στοιχεία.

*Το προσωπικό διαχείρισης είναι η καρδιά του πρωταθλήματος. Προσπαθήστε να δείξετε τον σεβασμό που σας δείχνουν.

1.2 Συμπεριφορά κοινότητας

Όλοι οι παίκτες πρέπει να ακολουθούν τους κανόνες συμπεριφοράς είτε βρίσκονται στην κοινότητα, είτε αγωνίζονται στο πρωτάθλημα.

Ζητούμε κατά την διάρκεια των αγώνων να ακολουθούνται όλοι οι κανόνες που αναφέρονται στο επίσημο βιβλίο κανονισμών και να διεξάγονται δίκαιοι αγώνες.

Ζητούμε να τηρούνται όλοι οι κανόνες που αναφέρονται στους κανονισμούς συμπεριφοράς και να μην λαμβάνει μέρος η προκατάληψη ή η παρενόχληση τόσο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) όσο και στο lobby του αγώνα.

Η παραβίαση οποιουδήποτε κανόνα που αναφέρεται σε αυτή τη σελίδα μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα μερικό η μόνιμο αποκλεισμό από τις υπηρεσίες και τις κοινότητες της HFP Gaming και των πρωταθλημάτων που διεξάγει.

Οι κυρώσεις που μπορούν να προέλθουν από την παράβαση κάποιου από τους κανόνες βρίσκονται στη διακριτική ευχέρεια της HFP Gaming.

1.2.1 – Η HFP Gaming έχει μηδενική ανοχή στην παρενόχληση. Σε περίπτωση που αποδειχθεί ότι κάποιος χρήστης παρενοχλεί δημόσια, θα ληφθούν πειθαρχικά μέτρα. Η HFP Gaming δεν εμπλέκεται σε σχόλια που δεν είναι δημόσια, στόχος μας είναι η προστασία της κοινότητας μας.

1.2.2ΔΕΝ επιτρέπονται υβριστικοί χαρακτηρισμοί η οποιαδήποτε φυλετική, θρησκευτική, πολιτική ή σεξουαλική επίθεση/διάκριση εναντίον οποιουδήποτε από τα μέλη της κοινότητας μας. Κάθε παράβαση αυτού του είδους θα έχει ως αποτέλεσμα την αναστολή στην κοινότητα και στα πρωταθλήματα. Η HFP Gaming διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείσει μόνιμα, χωρίς προειδοποίηση, την πρόσβαση στην κοινότητα και στα Social Media οποιονδήποτε χρήστη παραβλέπει τους Κανόνες Συμπεριφοράς.

1.2.3 –  Όλα τα αιτήματα υποστήριξης πρέπει να υποβάλλονται μέσω mail (hfptournaments@gmail.com).

1.2.4 – Το πρωτάθλημα είναι ένα έργο που απαιτεί συνεχή παρακολούθηση, εάν κάποιος χρήστης έχει αποδεικτικά στοιχεία για κάποια παράβαση ενάντια ομάδας η παίκτη, τότε υποχρεούται να ενημερώσει έτσι ώστε να το εξετάσουν οι αρμόδιοι για αυτές τις υποθέσεις.
*Εάν αποδειχθεί ότι ο αναφέρων γνώριζε για την παράβαση αλλά αποσιώπησε το γεγονός(πέραν της μίας εβδομάδας) για προσωπικό όφελος ή της ομάδας του τιμωρείται με αποκλεισμό ο ίδιος από την τρέχουσα περίοδο.

1.2.5 – Η Συκοφαντική δυσφήμιση του πρωταθλήματος και η απόπειρα προσέλκυσης ομάδων και παικτών για λογαριασμό ανταγωνιστικών πρωταθλημάτων απαγορεύεται αυστηρά.

1.2.6 –  Τα μέλη και οι ομάδες οφείλουν να αναφέρουν στην HFP Gaming πληροφορίες που αφορούν το παιχνίδι και οποιοδήποτε glitch/bug που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ενάντια σε κάποια ομάδα .

1.2.7 – Η δήλωση ψεύτικων ή λανθασμένων στοιχείων κατά την διεξαγωγή των αγώνων απαγορεύεται αυστηρά.

1.2.8 – Οι λογαριασμοί χρηστών PC/Playstation/XBOX είναι προσωπικοί. Για το λόγο αυτό, απαγορεύεται ο διαμοιρασμός λογαριασμών με τρίτους.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ

2.1 Υποβολές παραπόνων / Αναφορές κατά των κανόνων

Σε περίπτωση παραβίασης κανόνα θα πρέπει να ακολουθούνται οι παρακάτω διαδικασίες για να θεωρηθεί έγκυρη η αναφορά:

α) Όταν παραβιάζεται οποιοσδήποτε κανόνας πριν από την έναρξη του αγώνα:
Σε καμία περίπτωση ΔΕΝ πρέπει ο αγώνας να ξεκινήσει. Βεβαιωθείτε ότι έχετε λάβει βίντεο ή φωτογραφίες ως αποδεικτικό υλικό της παράβασης. Στη συνέχεια, υποβάλετε την αναφορά μέσω mail (hfptournaments@gmail.com) και ειδοποιήστε ένα μέλος του προσωπικού του πρωταθλήματος ΑΜΕΣΑ μέσω του επίσημου καναλιού της διοργάνωσης στο Discord.

β) Όταν παραβιάζεται οποιοσδήποτε κανόνας κατά την διάρκεια του αγώνα:
Καταγράψτε την παράβαση, ολοκληρώστε τον αγώνα, υποβάλετε την αναφορά  μέσω mail (hfptournaments@gmail.com) και ειδοποιήστε ένα μέλος του προσωπικού του πρωταθλήματος ΑΜΕΣΑ μέσω του Discord εντός 2 ωρών μετά την λήξη του αγώνα. Μετά το πέρας των 2 ωρών η αναφορά ΔΕΝ θεωρείται έγκυρη.

Η αποστολή των στοιχείων της παράβασης πρέπει να γίνεται ΜΟΝΟ από τον προπονητή της ομάδας προς τους αρμόδιους του πρωταθλήματος και ΟΧΙ προς στην αντίπαλη ομάδα.
Οι αποφάσεις λαμβάνονται μόνο από τους αρμόδιους της διοργάνωσης και όχι από τις ομάδες. Σε καμία περίπτωση οι ομάδες δεν έχουν το δικαίωμα να αποφασίσουν την επανέναρξη αγώνα. Σε αυτή την περίπτωση και οι 2 ομάδες τιμωρούνται με αφαίρεση βαθμών.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να διευθετήσουμε το θέμα επίσημα και άμεσα.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

3.1 Όροι και προϋποθέσεις συμμετοχής ομάδων | παικτών

3.1.1 Προϋποθέσεις Συμμετοχής Ομάδων

  • Για την δυνατότητα συμμετοχής στο πρωτάθλημα ο αρχηγός της ομάδας πρέπει να συμφωνήσει με τους όρους και τις προϋποθέσεις της διοργανώτριας αρχής και να συμφωνεί με τους κανόνες και την μεθοδολογία του πρωταθλήματος.

3.1.2 Αριθμητικό όριο παικτών για το ρόστερ των ομάδων

  • Η κάθε ομάδα βάση κανονισμών οφείλει από 15 έως 25 εγγεγραμμένους χρήστες στο ρόστερ της
  • Εάν κάποια ομάδα έχει γεμάτο Roster και θέλει να κάνει προσθήκη νέου παίκτη, πρέπει να αφήσει ελεύθερο παίκτη ώστε να αδειάσει μία θέση, το οποίο επιτρέπεται ΜΟΝΟ κατά την διάρκεια των ομίλων.

3.1.3 Προϋποθέσεις συμμετοχής παιχτών

Η διοργάνωση αφορά αποκλειστικά εθνικές ομάδες 11v11 με παίχτες που έχουν δημιουργηθεί στο mode BAL(Become A Legend) σύμφωνα με τους κανόνες δημιουργίας παίκτη και οι χρήστες έχουν την εθνικότητα της ομάδας που αγωνίζονται ή διαμένουν σε αυτήν.

  • ΜΟΝΟ οι εγγεγραμμένοι παίκτες οι οποίοι έχουν δηλώσει τα στοιχεία τους στην φόρμα του Roster μιας ομάδας δικαιούνται να συμμετέχουν σε αγώνα της διοργάνωσης.
  • Ο κάθε παίκτης δικαιούται να έχει έναν επίσημα δηλωμένο λογαριασμό και να αγωνίζεται με το προσωπικό του PSN ID.
  • Κάθε χρήστης μπορεί να δημιουργήσει αμέτρητους παίχτες.
  • Η επικοινωνία για την διεξαγωγή των αγώνων θα γίνεται μέσω του επίσημου καναλιού του πρωταθλήματος στο discord.
  • Κάθε ομάδα μπορεί να χρησιμοποιήσει ΜΟΝΟ παίχτες που ανήκουν στο ρόστερ της. Σε περίπτωση που δεν τηρηθούν τα ανωτέρω η ομάδα χάνει άνευ αγώνα με 3-0 ενώ της αφαιρείται ένας (-1) βαθμός.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΝΕΣ

4.1 Πρόγραμμα αγώνων

Οι ομάδες οφείλουν να βρίσκονται στο “Lobby” εντός 15 λεπτών από την προκαθορισμένη έναρξη του αγώνα.
Εφόσον συμπληρωθούν τα 15 λεπτά το παιχνίδι θα πρέπει να ξεκινήσει ανεξάρτητα εάν έχουν μπει ή όχι οι 11 παίχτες κάθε ομάδας. Εάν παρέλθουν τα 15 λεπτά και ο γηπεδούχος δεν πατήσει για να ξεκινήσει ο αγώνας τότε χάνει με 3-0
*Στους δεύτερους αγώνες της ημέρας ο χρόνος των 15 λεπτών ξεκινάει με την λήξη των πρώτων αγώνων και των δύο ομάδων.

Τετάρτη 21:00 έως 23:00

*Η HFP Gaming ορίζει συγκεκριμένο πρόγραμμα αγωνιστικών υποχρεώσεων που πρέπει να ακολουθούν οι ομάδες

*Η HFP Gaming έχει το δικαίωμα προσθήκης διπλών αγωνιστικών υποχρεώσεων για τις ομάδες

*Η HFP Gaming έχει το δικαίωμα να αλλάξει τις ημερομηνίες διεξαγωγής των αγωνιστικών είτε να ορίσουν συγκεκριμένη Ημερομηνία και ώρα για την διεξαγωγή των αγώνων.

*Οι ομάδες έχουν δικαίωμα, εφόσον συμφωνήσουν μεταξύ τους, να ζητήσουν μετάθεση του αγώνα σε επόμενη ημερομηνία με επίσημο αίτημα του μέσω mail (hfptournaments@gmail.com)

*Σε περίπτωση αδυναμίας σύνδεσης πέρα των 40 λεπτών δύναται να ζητηθεί από τις ομάδες μεταφορά του παιχνιδιού σε άλλη ημερομηνία

4.2 Κανόνες αγώνα | Ποινές

4.2.1 Προϋποθέσεις συμμετοχής σε αγώνα

  • Οκτώ (8) παίκτες είναι το ελάχιστο όριο για την έναρξη του αγώναΣε περίπτωση που δεν συμπληρώνει η ομάδα τον ελάχιστο αριθμό παικτών (8) κατοχυρώνεται ήττα με σκορ 3-0
  • Έξι (6) παίκτες είναι το ελάχιστο όριο σε περίπτωση αποσύνδεσης για να συνεχιστεί ο αγώνας.Σε περίπτωση λιγότερων παιχτών κατοχυρώνεται ήττα με σκορ 3-0

4.2.2 Κανονισμοί αγώνων

  1. Ρυθμίσεις αγώνα / Γενικές Ρυθμίσεις Αίθουσας Αγώνα
  • Διάρκεια αγώνα: 15 λεπτά
  • Ώρα ημέρας: Νύχτα
  • Εποχή/Καιρός: Επιλέγει ο γηπεδούχος
  • Ύψος Χλοοτάπητα: Επιλέγει ο γηπεδούχος
  • Συνθήκες Γηπέδου: Επιλέγει ο γηπεδούχος
  • Χρονικό όριο: Κανονικό
  • Επίπεδο Αγώνα: Σούπερ Σταρ
  • Τραυματισμοί: Όχι
  • Ονομασία Αίθουσας Αγώνα: Ομάδα1 vs Ομάδα2
  1. Εφόσον δεν τηρηθεί κάτι από τα ανωτέρω, δικαίωμα ένστασης έχει κάποιος προπονητής εντός του πρώτου εικονικού 10λέπτου του αγώνα, οπότε και επαναλαμβάνεται (με τους ίδιους χρήστες) από το ίδιο λεπτό και εφόσον έχουν επιτευχθεί τέρματα προσμετρούνται κανονικά όπως και οι κόκκινες κάρτες.
    Ευθύνη της τήρησης των ανωτέρω έχουν οι προπονητές των ομάδων.
  2. Η ενδεκάδα και ο τρόπος που μια ομάδα αγωνίζεται εξαρτάται από τον προπονητή της ομάδας. Επιτρέπονται όλοι οι προσαρμοσμένοι σχηματισμοί.
  3. Δεν επιτρέπεται το κράτημα της μπάλας και η σπατάλη χρόνου σε καμία περίπτωση.
    Ποινή: Σε αντίθετη περίπτωση και μετά τον έλεγχο αποδεικτικών στοιχείων και της κρισιμότητας των φάσεων και του αγώνα η διοργάνωση σημειώνει προειδοποίηση ή ήττα στην ομάδα.
  4. Η παρέμβαση στον τερματοφύλακα δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση.
    Ποινή: Σε αντίθετη περίπτωση και μετά τον έλεγχο αποδεικτικών στοιχείων και της κρισιμότητας των φάσεων και του αγώνα η διοργάνωση σημειώνει προειδοποίηση ή ήττα στην ομάδα.
  5. Σε περίπτωση εκτέλεσης φάουλ δεν επιτρέπεται ο αμυντικός να στέκεται στην γραμμή της εστίας για να παρεμποδίσει την μπάλα.
    Ποινή: Σε αντίθετη περίπτωση και μετά τον έλεγχο αποδεικτικών στοιχείων και της κρισιμότητας των φάσεων και του αγώνα η διοργάνωση σημειώνει προειδοποίηση ή ήττα στην ομάδα.
  6. Οι παίκτες που δέχονται κόκκινη κάρτα
    Ποινή: χάνουν το δικαίωμα να αγωνιστούν στον επόμενο επίσημο αγώνα της ομάδας βάση προγράμματος (Matchday). Σε περίπτωση διπλής αγωνιστικής χάνουν το δικαίωμα συμμετοχής στον 1ο αγώνα της επόμενης αγωνιστικής (Ημέρας).
  7. Σε περίπτωση που αποσυνδέσει κάποιον παίκτη από τον αγώνα πριν γίνει η σέντρα ή πριν το 10ο λεπτό ο προπονητής έχει δικαίωμα να ζητήσει επανάληψη αγώνα μέχρι μία (1) φορά και το σκορ παραμένει ως έχει, αρκεί ο αγώνας να διακοπεί και να ενημερωθεί άμεσα ο αντίπαλος προπονητής.
    *Εφόσον υπήρξε αποβολή παίκτη ή παικτών με κόκκινη κάρτα τότε κατά την επανάληψη του αγώνα η ομάδα οφείλει να δεχτεί εσκεμμένα εκ νέου τις συγκεκριμένες αποβολές παικτών πριν την συμπλήρωση του λεπτού επανέναρξης αν είναι εφικτό, ενώ θα πρέπει να μπουν τα γκολ από τους παίκτες που είχαν σκοράρει και με την σειρά που είχαν επιτευχθεί.
    *Ο προπονητής είναι υπεύθυνος για την ενημέρωση των παικτών ώστε να μην υποστούν αποσύνδεση λόγω αδράνειας.
    *Φροντίστε να είστε άμεσοι και σαφής στην αντίπαλη ομάδα για αποφυγή παρεξηγήσεων.
  8. Σε περίπτωση που η ομάδα ΔΕΝ βρίσκεται την ακριβή ώρα του αγώνα βάση του επίσημου προγράμματος σε θέση να αγωνιστεί.
    Ποινή: Σημειώνεται ήττα 3-0 εκτός και αν καθορίζεται πρόκριση, τότε η ομάδα αποκλείεται.
  9. Σε περίπτωση που καμία ομάδα δεν ενημερώσει τους υπεύθυνους της διοργάνωσης για οποιοδήποτε πρόβλημα που εμποδίζει την έναρξη ή την ολοκλήρωση του αγώνα.
    Ποινή: Ο αγώνας καταγράφεται ισόπαλος με το σκορ 0-0 και οι 2 ομάδες δέχονται ποινή μείωσης ενός (-1) βαθμού από την γενική βαθμολογία.
  10. Δεν επιτρέπεται η αποχώρηση της ομάδας κατά την διάρκεια του αγώνα και η μη ολοκλήρωση των αγωνιστικών υποχρεώσεων.
    Ποινή ομάδας: Σημειώνεται ήττα με 3-0 εκτός και αν καθορίζεται πρόκριση, τότε η ομάδα αποκλείεται.
  11. Σε περίπτωση που ο προπονητής δεν απαντήσει στην πρόσκληση του αντιπάλου και δεν δείξει ενδιαφέρον να αγωνιστεί.
    Ποινή προπονητή και βοηθού: Δέχονται την ποινή μόνιμου αποκλεισμού από κάθε διοργάνωση της HFP-Gaming
    Ποινή ομάδας: H ομάδα τιμωρείται με αποκλεισμό από την τρέχουσα σεζόν και τα αποτελέσματα των αγώνων που έχει αγωνιστεί η ομάδα παραμένουν, οι εναπομείναντες αγώνες καταγράφονται 3-0 υπέρ των αντιπάλων.
  12. Συμμετοχή ΜΗ δηλωμένου παίκτη είτε παίκτη που δεν αγωνίζεται με το προσωπικό του προφίλ (PSN) ή αγωνίζεται με δεύτερο προφίλ
    Ποινή προπονητή: Δέχονται την ποινή μόνιμου αποκλεισμού από κάθε διοργάνωση της HFP-Gaming
    Ποινή ομάδας: H ομάδα τιμωρείται με αποκλεισμό από την τρέχουσα σεζόν και τα αποτελέσματα των αγώνων που έχει αγωνιστεί η ομάδα παραμένουν, οι εναπομείναντες αγώνες καταγράφονται 3-0 υπέρ των αντιπάλων.
    Ποινή παικτών: Οι παίκτες που δεν συμμετέχουν με το προσωπικό τους προφίλ ή αγωνίζονται με δεύτερο δέχονται την ποινή μόνιμου αποκλεισμού από κάθε διοργάνωση της HFP Gaming.
  13. Απαγορεύεται οτιδήποτε θεωρείται Glitch κατά την διάρκεια του αγώνα
    Ποινή:
     τιμωρείται με προειδοποίηση ή ποινή στον βαθμολογικό πίνακα μετά τον έλεγχο αποδεικτικών στοιχείων και της κρισιμότητας από την διοργάνωση.
  14. Απαγορεύεται η χρησιμοποίηση παιχτών που δεν τηρούν τους όρους δημιουργίας (στατιστικά-ύψος). Σε περίπτωση παράβασης του συγκεκριμένου κανόνα η ομάδα έχει δικαίωμα να κάνει ένσταση έως την επομένη ενώ η ομάδα του αντικανονικού παίχτη χάνει τον αγώνα με 3-0.
  15. Σε περίπτωση κόκκινης κάρτας σε τερματοφύλακα μπορεί να χρησιμοποιηθεί άλλος παίχτης στην θέση του εφόσον σε κανένα στατιστικό του τερματοφύλακα δεν έχει πάνω από 45(σε περίπτωση που δεν τηρούνται τα ανωτέρω η αντίπαλη ομάδα έχει δικαίωμα ένστασης και η ομάδα του αντικανονικού τερματοφύλακα χάνει με 3-0).
  16. Κάθε ομάδα έχει δικαίωμα να ζητήσει πριν την έναρξη του αγώνα και ενώ βρίσκονται οι ομάδες στο lobby, να καταγραφούν τα στατιστικά του τερματοφύλακα της αντίπαλης ομάδας. Σε περίπτωση μη καταγραφής των στατιστικών του τερματοφύλακα ενώ ζητήθηκε, η ομάδα χάνει τον αγώνα με 3-0.
  17. Κάθε χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει υπάρχων παίχτη, με την προϋπόθεση ότι βρίσκεται στην ομάδα όπως αυτή εμφανίζεται στο επίσημο παιχνίδι και έχει μέγιστη αξιολόγηση 80
  18. Κάθε ομάδα μπορεί να χρησιμοποιήσει bot (έως 3 κατά την έναρξη του αγώνα), με την προϋπόθεση ότι βρίσκεται στην ομάδα που ανήκει όπως αυτή εμφανίζεται στο επίσημο patch και έχει μέγιστη αξιολόγηση 80

4.2.3 Πληροφορίες και ορισμοί
Η  HFP Gaming βάσει της προσαρμογής των αναβαθμίσεων των παιχνιδιών έχουν δικαίωμα προσθήκης νέων κανόνων κατά την διάρκεια του πρωταθλήματος όσον αφορά το Gameplay.
Η  HFP Gaming έχει κάθε δικαίωμα να δώσει παράταση, να αναβάλει είτε να ορίσει επανάληψη σε αγώνες όταν το κρίνει αναγκαίο.
Η  HFP Gaming έχει κάθε δικαίωμα να προσαρμόσει τις ποινές μετά τον έλεγχο των αποδεικτικών στοιχείων και της κρισιμότητας της παράβασης.
Η HFP Gaming έχει το κάθε δικαίωμα μετά τον έλεγχο αποδεικτικών στοιχείων προειδοποίησης , αποβολής ή τιμωρίας αγωνιστικών είτε σε παίκτες είτε σε προπονητές σε περίπτωση που κρίνει ότι υπάρχει πρόβλημα συμπεριφοράς η δημόσιας προσβολής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που αφορούν την διοργάνωση.
Η HFP Gaming λαμβάνει τις αποφάσεις σε περιπτώσεις όπου δεν ορίζονται ρητά

4.3 Κανόνες δημιουργίας παίκτη

4.3.1 Όροι δημιουργίας παίκτη

  • Όνομα Παίκτη/Player’s Name: Πραγματικό Επίθετο ή Όνομα (ή και τα δύο) με χρήση κεφαλαίων λατινικών χαρακτήρων πχ J.COLE ή JOHN C. ή JOHN COLE
  • Μέγιστοι στατιστικοί πόντοι/Max stats points: 1700 (συμπεριλαμβανομένων των στατιστικών του τερματοφύλακα)
  • Μέγιστο Ύψος/Max Height: 1.90 σε όλες τις θέσεις πλην του τερματοφύλακα που είναι άνευ ορίου
  • Ελάχιστα στατιστικά ανά στατιστική κατηγορία:
    • 58 [εκτός των στατιστικών του τερματοφύλακα (τα οποία θεωρούνται αθροιστικά 200) +1 ακόμα κατηγορία]
    • στην περίπτωση του τερματοφύλακα δεν ορίζεται ελάχιστο όριο αλλά όλα τα στατιστικά του προσμετρούνται κανονικά
  • Μέγιστα 3 στατιστικές κατηγορίες με αξιολόγηση από 90 και άνω (προσμετρώνται και του τερματοφύλακα χωρίς εξαίρεση)
  • Τουλάχιστον μία εκ των αντιλήψεων με ελάχιστη στατιστική αξιολόγηση 80 (εξαιρείται ο τερματοφύλακας)

*Εφόσον δεν τηρηθεί το ελάχιστο όριο στατιστικών ή/και μίας εκ των αντιλήψεων η διαφορά της απόκλισης των ορίων μειώνεται από τους συνολικούς επιτρεπόμενους στατιστικούς πόντους πχ εάν ένας επιθετικός έχει 79 επιθετική αντίληψη τότε οι συνολικοί επιτρεπόμενοι στατιστικοί πόντοι του παίχτη του ορίζονται σε 1700-(80-79)=1700-1=1699

*Το μέγιστο ύψος δεν είναι πλεονέκτημα σε όλες τις θέσεις και στο στυλ παιχνιδιού του δημιουργημένου παίκτη

*Κάθε παίχτης μπορεί να γνωρίζει όσες θέσεις επιθυμεί και μπορεί να αγωνιστεί σε οποιαδήποτε θέση

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

5.1 Στατιστικά

5.1.1 Καταγραφή στατιστικών

Οι ομάδες του πρωταθλήματος οφείλουν να ορίσουν επίσημο κανάλι στο Youtube όπου θα καταγράφουν τα στατιστικά και θα γίνονται οι ζωντανές αναμεταδόσεις των αγώνων σε ελάχιστη ανάλυση 720p βάσει προγράμματος.
Η ομάδα διαχείρισης στατιστικών του πρωταθλήματος έχει την ευθύνη μέσω των βίντεο στατιστικών να καταχωρεί τα στατιστικά των παικτών και των ομάδων.
*Οι προπονητές των ομάδων οφείλουν να ελέγχουν την καταγραφή στατιστικών και να ειδοποιήσουν το αρμόδιο τμήμα σε περίπτωση έλλειψης ή λάθους.

ΠΡΟΣΟΧΗ
Οι προπονητές οφείλουν να ελέγχουν τα ονόματα των παικτών του Roster τους καθ’ όλη την διάρκεια της σεζόν .
Το όνομα του παίκτη στο PES πρέπει να είναι το επίθετο ή το όνομα του παίκτη |(με κεφαλαία) και να ταιριάζει με αυτό που έχει δηλώσει ο παίκτης
*Χρησιμοποιούμε το όνομα παίχτη για να προσθέσουμε τα στατιστικά. Σε περίπτωση όπου ο παίκτης αλλάξει, πρέπει να ενημερώσει τους διαχειριστές αλλιώς χάνει τα στατιστικά του.

5.1.2 Ευθύνη προπονητή

  • Καταγραφή στατιστικών των παικτών και της ομάδας σε βίντεο στο YouTube.
  • Τοποθέτηση Link στο επίσημο κανάλι discord στην συγκεκριμένη αγωνιστική μέσα στο χρονικό περιθώριο των 2 ωρών μετά την λήξη του αγώνα.
  • Καταγραφή Σκορ.
  • Καταγραφή MOTM σε περίπτωση νίκης .
  • Σε περίπτωση λήξης της προθεσμίας των 2 ωρών δεν καταχωρούνται τα στατιστικά της ομάδας.

5.1.3 Ο τίτλος του βίντεο πρέπει να αναγράφει.

1)Τα ονόματα των ομάδων (Home team vs Away team)

2)Το Matchday (MD8 ή MDC8) πρωτάθλημα και κύπελλο αντίστοιχα
Παράδειγμα: ΑΕΚ Esports vs Aris Esports MD8

5.2 Αξιολόγηση βάσει στατιστικών

5.2.1 Αξιολόγηση για όλες τις θέσεις. 

  • Game Played / Συμμετοχή σε αγώνα 300 VPV
  • Goal / Γκολ 700 VPV
  • Assist / Ασιστ 400 VPV
  • Hattrick / Χατρικ 300 VPV
  • MOTM /Κορυφαίος του αγώνα (απόφαση Manager νικήτριας ομάδας) 300 VPV
  • Pass completed / Ολοκληρωμένη πάσα 40 VPV
  • Pass failed / Αποτυχημένη πάσα -40 VPV
  • Red Card / Κόκκινη καρτα -450 VPV
  • Interception / Κλέψιμο 100 VPV
  • Tackle Won / Κερδισμένο τάκλιν 100 VPV
  • Clearence / Απομάκρυνση 80 VPV

5.2.2 Επιπλέον Αξιολόγηση βάσει θέσης παίκτη

Επιθετικοί και Μέσοι 
(ST/RS/LS/RF/LF/RW/LW) (CAM/CM/LCM/RCM/RM/LM/CDM/RDM/LDM)

  • Team no score / Όταν δεν σκοράρει η ομάδα -600 VPV

Αμυντικοί
(CB/LB/RB)

  • Clean Sheet / Όταν δεν δέχεται γκολ η ομάδα 1000 VPV
  • Goal Against / Κάθε γκολ που δέχεται η ομάδα -200 VPV

Τερματοφύλακες
(GK)

  • Save / Απόκρουση 250 VPV
  • Clean Sheet / Όταν δεν δέχεται γκολ η ομάδα 1200 VPV
  • Goal Against / Κάθε γκολ που δέχεται η ομάδα –200 VPV

*Η HFP Gaming έχει το δικαίωμα αλλαγής τιμών αξιολόγησης οποιαδήποτε στιγμή για την ισορροπία αξίας παικτών. Σε αυτήν την περίπτωση ενημερώνονται όλες οι ομάδες.

*VPV=Virtual Player Value

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ

6.1 Μεθοδολογία HFP Nations League

6.1.1 Ο Τρόπος κατανομής των ομάδων στους ομίλους του κυπέλλου γίνεται μέσω δημόσιας κλήρωσης στο επίσημο κανάλι της διοργάνωσης.

6.1.2 Οι ομάδες χωρίζονται σε τρεις (3) ομίλους των έξι (6) ομάδων.

6.1.3 Οι ομάδες αγωνίζονται δύο (2) φορές με τον κάθε αντίπαλο βάσει του επίσημου προγράμματος.

6.1.4 Οι ομάδες που τερματίζουν στις δύο υψηλότερες θέσεις του βαθμολογικού πίνακα κάθε ομίλου και οι δύο (2) καλύτεροι τρίτοι προκρίνονται στην φάση των Knock out.

6.1.5 Ο Τρόπος κατανομής ζευγαριών στην φάση Knock out γίνεται ανάλογα με την θέση που τερμάτισαν στον όμιλο τους.

6.2. Goal Difference (διαφορά τερμάτων)

Σε περίπτωση ισοβαθμίας των ομάδων στον βαθμολογικά πίνακα η κατάταξη ορίζεται βάση των παρακάτω προϋποθέσεων:

6.2.1
 Η διαφορά τερμάτων μεταξύ των ομάδων που ισοβαθμούν στον βαθμολογικό πίνακα στους μεταξύ τους αγώνες.

6.2.2 Εφόσον τα τέρματα είναι ισόβαθμα τότε μετριέται η συνολική διαφορά τερμάτων σε άμυνα και επίθεση.

6.2.3 Εάν η συνολική διαφορά τερμάτων είναι ισόβαθμη τότε μετριέται η ομάδα με την καλύτερη επίθεση (Περισσότερα γκολ).