Rulebook

ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Οι κανόνες που έχει ορίσει η HFP-PES Greece έχουν ως σκοπό την διατήρηση της αγωνιστικής ποιότητας και του υψηλού επιπέδου του πρωταθλήματος. Η μη τήρηση των κανονισμών δύναται να οδηγήσει στις ποινές που αναγράφονται στο βιβλίο κανονισμών είτε σε αποκλεισμό παικτών και μελών από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της κοινότητας και των πρωταθλημάτων που διεξάγει.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1.1 Συμπεριφορά προσωπικού

Όλο το προσωπικό της HFP-PES Greece αναμένεται να δείχνει σεβασμό σε όλους τους χρήστες ανά πάσα στιγμή.

1.1.1 Δεν επιτρέπεται στα μέλη του προσωπικού να χρησιμοποιήσουν καμία από τις εξουσίες που παρέχει η κοινότητα, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Μedia) και Discord χωρίς την έγκριση της HFP-PES Greece και τον έλεγχο αποδεικτικών στοιχείων .

1.1.2 Εάν το προσωπικό νιώσει ότι κάποιος χρήστης ξεπέρασε τα όρια γίνεται αναφορά στην HFP-PES Greece.

1.1.3 Εάν το προσωπικό της HFP-PES Greece καταχραστεί τις εξουσίες του, τότε πρέπει να αναφερθεί μέσω στην επίσημη σελίδα της HFP-PES Greece στο Facebook.

*Το προσωπικό διαχείρισης είναι η καρδιά του πρωταθλήματος. Προσπαθήστε να δείξετε τον σεβασμό που σας δείχνουν.

1.2 Συμπεριφορά κοινότητας

Όλοι οι παίκτες πρέπει να ακολουθούν τους κανόνες συμπεριφοράς είτε βρίσκονται στην κοινότητα , είτε αγωνίζονται στο πρωτάθλημα.

Ζητούμε κατά την διάρκεια των αγώνων να ακολουθούνται όλοι οι κανόνες που αναφέρονται στο επίσημο βιβλίο κανονισμών και να διεξάγονται δίκαιοι αγώνες.

Ζητούμε να τηρούνται όλοι οι κανόνες που αναφέρονται στους κανονισμούς συμπεριφοράς και να μην λαμβάνει μέρος η προκατάληψη ή η παρενόχληση τόσο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) όσο και στο lobby του αγώνα.

Η παραβίαση οποιουδήποτε κανόνα που αναφέρεται σε αυτή τη σελίδα μπορεί να έχει ώς αποτέλεσμα μερικό η μόνιμο αποκλεισμό απο τις υπηρεσίες και τις κοινότητες της HFP-PES Greece και των πρωταθλημάτων που διεξάγει.

Οι κυρώσεις που μπορούν να προέλθουν από την παράβαση κάποιου από τους κανόνες βρίσκονται στη διακριτική ευχέρεια της HFP.


1.2.1 – Η HFP έχει μηδενική ανοχή στην παρενόχληση. Σε περίπτωση που αποδειχθεί ότι κάποιος χρήστης παρενοχλεί δημόσια, θα ληφθούν πειθαρχικά μέτρα. Η HFP δεν εμπλέκεται σε σχόλια που δεν είναι δημόσια, στόχος μας είναι η προστασία της κοινότητας μας.

1.2.2ΔΕΝ επιτρέπονται υβριστικοί χαρακτηρισμοί η οποιαδήποτε φυλετική, θρησκευτική, πολιτική ή σεξουαλική επίθεση/διάκριση εναντίον οποιουδήποτε από τα μέλη της κοινότητας μας. Κάθε παράβαση αυτού του είδους θα έχει ως αποτέλεσμα την αναστολή στην κοινότητα και στα πρωταθλήματα. Η HFP διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείσει μόνιμα, χωρίς προειδοποίηση, την πρόσβαση στην κοινότητα και στα Social Media οποιονδήποτε χρήστη παραβλέπει τους Κανόνες Συμπεριφοράς.

1.2.3 –  Όλα τα αιτήματα υποστήριξης πρέπει να υποβάλλονται μέσω της επίσημης σελίδας της HFP-PES Greece στο Facebook.

1.2.4 – Οι παίκτες που έχουν ιδιωτικό συμφωνητικό με την ΟΜΑΔΑ και αποτυγχάνουν ή αρνούνται να παρευρεθούν στους αγώνες παρ ότι έχουν δηλωθεί στο Roster της ομάδας τους επίσημα, υπόκεινται σε απαγορεύσεις ανά σεζόν ή ακόμα και μόνιμη απαγόρευση εφόσον η ομάδα ή ο προπονητής αναφέρουν το περιστατικό στην HFP. Ο κάθε παίκτης αναμένεται να εμφανιστεί και να αγωνιστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

1.2.5 – Το πρωτάθλημα είναι ένα έργο που απαιτεί συνεχή παρακολούθηση, εάν κάποιος χρήστης έχει αποδεικτικά στοιχεία για κάποια παράβαση ενάντια ομάδας η παίκτη, τότε υποχρεούται να ενημερώσει έτσι ώστε να το εξετάσουν οι αρμόδιοι για αυτές τις υποθέσεις.

1.2.6 – Η Συκοφαντική δυσφήμιση του πρωταθλήματος και η απόπειρα προσέλκυσης ομάδων και παικτών για λογαριασμό ανταγωνιστικών πρωταθλημάτων απαγορεύεται αυστηρά.

1.2.7 –  Τα μέλη και οι ομάδες οφείλουν να αναφέρουν στην HFP πληροφορίες που αφορούν το παιχνίδι και οποιοδήποτε glitch/bug που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ενάντια σε κάποια ομάδα .

1.2.8 – Η δήλωση ψεύτικων ή λανθασμένων στοιχείων κατά την διεξαγωγή των αγώνων απαγορεύεται αυστηρά.

1.2.9 – Οι λογαριασμοί χρηστών στην κονσόλα του PS4 είναι προσωπικοί. Για το λόγο αυτό, απαγορεύεται ο διαμοιρασμός λογαριασμών με τρίτους.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ

2.1 Υποβολές παραπόνων / Αναφορές κατά των κανόνων

Σε περίπτωση παραβίασης κανόνα θα πρέπει να ακολουθούνται οι παρακάτω διαδικασίες για να θεωρηθεί έγκυρη η αναφορά:

α) Όταν παραβιάζεται οποιοσδήποτε κανόνας πριν απο την έναρξη του αγώνα: Σε καμία περίπτωση ΔΕΝ πρέπει ο αγώνας να ξεκινήσει. Bεβαιωθείτε οτι έχετε λάβει βίντεο η φωτογραφίες ως αποδεικτικό υλικό της παράβασης. Στη συνέχεια, αποχωρήστε  και υποβάλετε την αναφορά στην σελίδα μας HFP-PES Greece και ειδοποιήστε ένα μέλος του προσωπικού του πρωταθλήματος ΑΜΕΣΑ μέσω του επίσημου καναλιού της διοργάνωσης στο Discord .

β) Όταν παραβιάζεται οποιοσδήποτε κανόνας κατά την διάρκεια του αγώνα:
Καταγράψτε την παράβαση, ολοκληρώστε τον αγώνα, υποβάλετε την αναφορά στην σελίδα μας στο Facebook HFP-PES Greece και ειδοποιήστε ένα μέλος του προσωπικού του πρωταθλήματος ΑΜΕΣΑ μέσω του Discord εντός 2 ωρών μετά την λήξη του αγώνα. Μετά το πέρας των 2 ωρών η αναφορά ΔΕΝ θεωρείται έγκυρη.

Η αποστολή των στοιχείων της παράβασης πρέπει να γίνεται ΜΟΝΟ από τον προπονητή της ομάδας προς τους αρμόδιους του πρωταθλήματος και ΟΧΙ προς στην αντίπαλη ομάδα.
Οι αποφάσεις λαμβάνονται μόνο από τους αρμόδιους της διοργάνωσης και όχι από τις ομάδες. Σε καμία περίπτωση οι ομάδες δεν έχουν το δικαίωμα να αποφασίσουν την επανέναρξη αγώνα. Σε αυτή την περίπτωση και οι 2 ομάδες τιμωρούνται με αφαίρεση βαθμών.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να διευθετήσουμε το θέμα επίσημα και άμεσα.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

3.1 Όροι και προϋποθέσεις συμμετοχής ομάδων | παικτών

3.1.1 Προϋποθέσεις Συμμετοχής Ομάδων

  • Για την δυνατότητα συμμετοχής στο πρωτάθλημα ο ιδιοκτήτης της ομάδας πρέπει να συμφωνήσει με τους όρους και τις προϋποθέσεις της διοργανώτριας αρχής και να συμφωνεί με τους κανόνες και την μεθοδολογία του πρωταθλήματος.

3.1.2 Συνδρομή συμμετοχής ομάδων
α) HFP Legendary League

  • 102€ (Ομάδα μέχρι 16 εγγεγραμμένους χρήστες) 
  • 132€ (Ομάδα μέχρι 23 εγγεγραμμένους χρήστες)


 3.1.3 Αριθμητικό όριο παικτών για το ρόστερ των ομάδων

  • Η Κάθε ομάδα βάση κανονισμών οφείλει από 11 έως 23 εγγεγραμμένους χρήστες στο Ρόστερ της
  • Εάν κάποια ομάδα έχει γεμάτο Roster και θέλει να κάνει προσθήκη νέου παίκτη, πρέπει να αφήσει ελεύθερο παίκτη ώστε να αδειάσει μία θέση, το οποίο επιτρέπεται ΜΟΝΟ κατά την διάρκεια της μεταγραφικής.
  • Η προσθήκη free agent επιτρέπεται καθ’ όλη την διάρκεια της σεζόν εκτός των τελευταίων δέκα (10) αγωνιστικών.

3.1.4 Προϋποθέσεις συμμετοχής παιχτών

Η διοργάνωση αφορά αποκλειστικά ομάδες 11v11 με παίχτες που έχουν δημιουργηθεί στο mode BAL(Become A Legend) και σύμφωνα με τους κανόνες δημιουργίας παίκτη.

  • ΜΟΝΟ οι εγγεγραμμένοι παίκτες οι οποίοι έχουν δηλώσει τα στοιχεία τους στην φόρμα του Roster μιας ομάδας δικαιούνται να συμμετέχουν σε αγώνα της σεζόν.
  • Ο κάθε παίκτης δικαιούται να έχει έναν επίσημα δηλωμένο λογαριασμό και να αγωνίζεται με το προσωπικό του PSN ID.
  • Κάθε χρήστης μπορεί να δημιουργήσει αμέτρητους παίχτες. Με κάθε παίχτη να μπορεί να γνωρίζει και να αγωνιστεί μόνο σε μία θέση.
  • Η επικοινωνία για την διεξαγωγή των αγώνων θα γίνεται μέσω του επίσημου καναλιού του πρωταθλήματος στο discord.
  • Όλοι οι συμμετέχοντες οφείλουν να εγκαταστήσουν το επίσημο patch της διοργάνωσης όπως αυτό δημιουργήθηκε από της HFP – Editing Team και σε διαφορετική περίπτωση τουλάχιστον οι προπονητές, αρχηγοί και τα άτομα που θα πραγματοποιούν την live μετάδοση.
  • Κάθε ομάδα μπορεί να χρησιμοποιήσει ΜΟΝΟ παίχτες που ανήκουν στο ρόστερ της. Σε περίπτωση που δεν τηρηθούν τα ανωτέρω η ομάδα χάνει άνευ αγώνα με 3-0 ενώ της αφαιρείται ένας βαθμός.

3.1.5 Διαχείρηση social media

Η ομάδα υποχρεούται να έχει παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social media),  να προωθεί και να δημοσιεύει για την πορεία της ομάδας αλλά και την διοργάνωση

3.1.6 Λογότυπα και ονόματα

  • Μόνο σε περίπτωση συμφωνίας επιτρέπεται η χρήση λογοτύπων και ονομάτων επαγγελματικών ομάδων, αθλητικών σωματείων και εταιρειών.
  • Οι ερασιτεχνικές ομάδες υποχρεούνται να χρησιμοποιούν δικά τους λογότυπα και ονόματα για την συμμετοχή τους στο πρωτάθλημα. 
3.2 Όροι και προϋποθέσεις συμβολαίων παικτών

3.2.1 Όροι και προϋποθέσεις συμβολαίου παίκτη
Με την συμπλήρωση της φόρμας στο ρόστερ μιας ομάδας ο παίκτης συμφωνεί με τους όρους και προϋποθέσεις του συμβολαίου.

  • Τα δικαιώματα του παίκτη τα έχει η ομάδα για μία (1) σεζόν.
  • Ο παίκτης δεν έχει την δυνατότητα να σπάσει το συμβόλαιο του
  • Ο παίκτης δεν έχει την δυνατότητα να πάρει μεταγραφή χωρίς την έγκριση του προπονητή της ομάδας.
  • Ο προπονητής της ομάδας έχει το κάθε δικαίωμα να επιλέξει ποιοι θα είναι οι παίκτες που θα αγωνιστούν στους αγώνες του πρωταθλήματος.
  • Σε περίπτωση αποχώρησης ομάδας από το πρωτάθλημα οι παίκτες θεωρούνται ως ελεύθεροι (Free agents) την τρέχουσα σεζόν.

3.2.2 Σπάσιμο συμβολαίου/Απελευθέρωση παίκτη Απελευθέρωση “σπάσιμο” συμβολαίου μπορεί να γίνει πριν την έναρξη της σεζόν είτε στα μέσα της σεζόν κατά την διάρκεια των μεταγραφών  από τον προπονητή ρίχνοντας την αξία του παίκτη στα 2/3.


3.2.3 Μεταγραφή παίκτη
O προπονητής έχει δικαίωμα για μεταγραφές παικτών πριν την έναρξη της σεζόν είτε στην μεταγραφική περίοδο διάρκειας 10 ημερών εφόσον συμφωνούν οι 2 Manager και ο παίκτης, διατηρώντας έτσι την αξία του παίκτη ως έχει.

*Σε περίπτωση συμβολαίου παίκτη (ιδιωτικό συμφωνητικό) με την ομάδα τηρούνται οι συγκεκριμένοι όροι από την διοργανώτρια αρχή όσο αφορά την διάρκεια του συμβολαίου.

3.3 Χρηματικό έπαθλο

3.3.1 Ορισμός και τρόπος διαμοιρασμού χρηματικού επάθλου 

Πριν από την έναρξη της κάθε περιόδου (season) ανακοινώνεται επίσημα από την διοργάνωση το συνολικό ποσό του χρηματικού επάθλου και ο τρόπος διαμοιρασμού ανάλογα με την τελική κατάταξη των ομάδων.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΝΕΣ

4.1 Πρόγραμμα αγώνων

Οι ομάδες οφείλουν να βρίσκονται στο “Lobby” εντός 15 λεπτών από την προκαθορισμένη έναρξη του αγώνα.

Δευτέρα 21:00 έως 23:00 (Αγώνας πρωταθλήματος )
Παρασκευή 21:00 έως 23:00 (Αγώνας πρωταθλήματος ή Κυπέλλου) 

*Η HFP – PES Greece ορίζει συγκεκριμένο πρόγραμμα αγωνιστικών υποχρεώσεων που πρέπει να ακολουθούν οι ομάδες

*Η HFP – PES Greece έχει το δικαίωμα προσθήκης διπλών αγωνιστικών υποχρεώσεων για της ομάδες

*Η HFP – PES Greece έχει το δικαίωμα να αλλάξουν τις ημερομηνίες διεξαγωγής των αγωνιστικών είτε να ορίσουν συγκεκριμένη Ημερομηνία και ώρα για την διεξαγωγή των αγώνων.

*Οι ομάδες έχουν δικαίωμα, εφόσον συμφωνήσουν μεταξύ τους, να ζητήσουν μετάθεση του αγώνα σε επόμενη ημερομηνία με επίσημο αίτημα του μέσω της σελίδας της HFP – PES Greece στο Facebook *Σε περίπτωση αδυναμίας σύνδεσης πέρα των 40 λεπτών δύναται να ζητηθεί από τις ομάδες μεταφορά του παιχνιδιού σε άλλη ημερομηνία

4.2 Κανόνες αγώνα | Ποινές

4.2.1 Προϋποθέσεις συμμετοχής σε αγώνα

  • Οκτώ (8) παίκτες είναι το ελάχιστο όριο για την έναρξη του αγώναΣε περίπτωση που δεν συμπληρώνει η ομάδα τον ελάχιστο αριθμό παικτών (8) κατοχυρώνεται ήττα στην με σκορ 3-0
  • Έξι (6) παίκτες είναι το ελάχιστο όριο σε περίπτωση αποσύνδεσης για να συνεχιστεί ο αγώνας.
    Στην περίπτωση αποσύνδεσης η ελάχιστη συμμετοχή παικτών διαμορφώνεται στους έξι (6) εκ των οποίων ο ένας είναι ο τερματοφύλακας. Σε περίπτωση λιγότερων παιχτών κατοχυρώνεται ήττα με σκορ 3-0 εξαιρουμένων συγκεκριμένων περιπτώσεων κυπέλλου και ισοβαθμίας όπου αποφασίζει η διοργανώτρια Αρχή για την περίπτωση επανέναρξης του αγώνα.
  • Υποχρεωτική συμμετοχή ενός Τερματοφύλακα ανά ομάδα

4.2.2 Κανονισμοί αγώνων

  1. Ρυθμίσεις αγώνα / Γενικές Ρυθμίσεις Αίθουσας Αγώνα
  • Διάρκεια αγώνα: 15 λεπτά
  • Ώρα ημέρας: Νύχτα
  • Εποχή/Καιρός: Καλοκαίρι/Καλός
  • Ύψος Χλοοτάπητα: Κανονικό
  • Συνθήκες Γηπέδου: Κανονικό
  • Χρονικό όριο: Κανονικό
  • Επίπεδο Αγώνα: Σούπερ Σταρ
  • Ονομασία Αίθουσας Αγώνα: Ομάδα1 vs Ομάδα2
  1. *Εφόσον δεν τηρηθεί κάτι από τα ανωτέρω, δικαίωμα ένστασης έχει κάποιος προπονητής εντός του πρώτου εικονικού 20λέπτου του αγώνα και εφόσον έχουν επιτευχθεί τέρματα προσμετρούνται κανονικά όπως και οι κόκκινες κάρτες, εκτός αν δεν τηρηθεί ο κανόνας της διάρκειας αγώνα όπου τότε το παιχνίδι είτε ολοκληρωθεί είτε όχι θεωρείται ως μη γενόμενο και τα τέρματα δεν προσμετρούνται. Πχ. δεν δίνεται το δικαίωμα σε 10λεπτο παιχνίδι που ολοκληρώθηκε να παιχτεί επιπλέον 5λεπτος αγώνας. Ευθύνη της τήρησης των ανωτέρω έχουν οι προπονητές των ομάδων.
  2. Η ενδεκάδα και ο τρόπος που μια ομάδα αγωνίζεται εξαρτάται από τον προπονητή της ομάδας. Επιτρέπονται όλοι οι προσαρμοσμένοι σχηματισμοί.
  3. Σε περίπτωση αποσύνδεσης τερματοφύλακα ο αγώνας επαναλαμβάνεται από το ίδιο λεπτό στο ίδιο σκορ εκτός εάν η ομάδα μετά την αποσύνδεση του τερματοφύλακα είχε λιγότερους από έξι (6) παίκτες. Σε περίπτωση δεύτερης αποσύνδεσης τερματοφύλακα της ίδιας ομάδας στον ίδιο αγώνα η ομάδα χάνει με 3-0. *Εφόσον υπήρξε αποβολή παίκτη ή παικτών με κόκκινη κάρτα και αποσυνδέθηκε ο τερματοφύλακας τότε κατά την επανάληψη του αγώνα η ομάδα οφείλει να δεχτεί εσκεμμένα εκ νέου τις συγκεκριμένες αποβολές παικτών πριν την συμπλήρωση του λεπτού επανέναρξης εφόσον είναι δυνατόν, ενώ θα πρέπει να μπουν τα γκολ από τους παίκτες που είχαν σκοράρει και με την σειρά που είχαν επιτευχθεί. *Ο προπονητής είναι υπεύθυνος για την ενημέρωση των παικτών ώστε να μην υποστούν αποσύνδεση λόγω αδράνειας.
  4. Δεν επιτρέπεται το κράτημα της μπάλας και η σπατάλη χρόνου σε καμία περίπτωση.
    Ποινή: Σε αντίθετη περίπτωση και μετά τον έλεγχο αποδεικτικών στοιχείων και της κρισιμότητας των φάσεων και του αγώνα η διοργάνωση σημειώνει προειδοποίηση ή ήττα στην ομάδα.
  5. Η παρέμβαση στον τερματοφύλακα δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση.
    Ποινή: Σε αντίθετη περίπτωση και μετά τον έλεγχο αποδεικτικών στοιχείων και της κρισιμότητας των φάσεων και του αγώνα η διοργάνωση σημειώνει προειδοποίηση ή ήττα στην ομάδα.
  6. Σε περίπτωση εκτέλεσης φάουλ δεν επιτρέπεται ο αμυντικός να στέκεται στην γραμμή της εστίας για να παρεμποδίσει την μπάλα.
    Ποινή: Σε αντίθετη περίπτωση και μετά τον έλεγχο αποδεικτικών στοιχείων και της κρισιμότητας των φάσεων και του αγώνα η διοργάνωση σημειώνει προειδοποίηση ή ήττα στην ομάδα.
  7. Οι παίκτες που δέχονται κόκκινη κάρτα
    Ποινή: χάνουν το δικαίωμα να αγωνιστούν στον επόμενο επίσημο αγώνα της ομάδας βάση προγράμματος (Matchday). Σε περίπτωση διπλής αγωνιστικής χάνουν το δικαίωμα συμμετοχής στον 1ο αγώνα της επόμενης αγωνιστικής (Ημέρας).
  8. Σε περίπτωση που αποσυνδέσει κάποιον παίκτη από τον αγώνα πριν γίνει η σέντρα ή πριν το 10ο λεπτό ο προπονητής έχει δικαίωμα να ζητήσει επανάληψη αγώνα μέχρι μία (1) φορά και το σκορ παραμένει ως έχει, αρκεί ο αγώνας να διακοπεί και να ενημερωθεί άμεσα ο αντίπαλος προπονητής. *Φροντίστε να είστε άμεσοι και σαφής στην αντίπαλη ομάδα για αποφυγή παρεξηγήσεων. 
  9. Σε περίπτωση που η ομάδα ΔΕΝ βρίσκεται την ακριβή ώρα του αγώνα βάση του επίσημου προγράμματος σε θέση να αγωνιστεί.
    Ποινή: Σημειώνεται ήττα 3-0 και της αφαιρείται ένας (1) βαθμός από την γενική βαθμολογία.
  10. Σε περίπτωση που καμία ομάδα δεν ενημερώσει τους υπεύθυνους της διοργάνωσης για οποιοδήποτε πρόβλημα που εμποδίζει την έναρξη ή την ολοκλήρωση του αγώνα.
    Ποινή: Ο αγώνας καταγράφεται ισόπαλος με το σκορ 0-0 και οι 2 ομάδες δέχονται ποινή μείωσης ενός (1) βαθμού από την γενική βαθμολογία.
  11. Δεν επιτρέπεται η αποχώρηση της ομάδας κατά την διάρκεια του αγώνα και η μη ολοκλήρωση των αγωνιστικών υποχρεώσεων.
    Ποινή ομάδας: Τιμωρείται με αποκλεισμό από την τρέχουσα σεζόν και τα αποτελέσματα των αγώνων που έχει αγωνιστεί η ομάδα παραμένουν, οι εναπομείναντες αγώνες καταγράφονται 3-0 υπέρ των αντιπάλων.               Ποινή Προπονητή: Χάνει το δικαίωμα να αναλάβει τα καθήκοντα του προπονητή οποιασδήποτε ομάδας για την επόμενη  σεζόν και το δικαίωμα να αγωνιστεί σε επίσημο αγώνα ως παίκτης για τρέχουσα σεζόν. 
    Παίκτες: Θεωρούνται ως ελεύθεροι (Free Agents) την τρέχουσα σεζόν.
  12. Σε περίπτωση που ο προπονητής δεν απαντήσει στην πρόσκληση του αντιπάλου και δεν δείξει ενδιαφέρον να αγωνιστεί.
    Ποινή προπονητή και βοηθού: Δέχονται την ποινή μόνιμου αποκλεισμού από κάθε διοργάνωση της HFP-PES Greece
    Ποινή ομάδας: H διοίκηση της ομάδας σε περίπτωση που δεν ενημερώσει τους υπεύθυνους του πρωταθλήματος Τιμωρείται με αποκλεισμό από την τρέχουσα σεζόν και τα αποτελέσματα των αγώνων που έχει αγωνιστεί η ομάδα παραμένουν, οι εναπομείναντες αγώνες καταγράφονται 3-0 υπέρ των αντιπάλων.
    Παίκτες: Θεωρούνται ως ελεύθεροι (Free Agents) την τρέχουσα σεζόν..
  13. Συμμετοχή ΜΗ δηλωμένου παίκτη είτε παίκτη που δεν αγωνίζεται με το προσωπικό του προφίλ (PSN) ή αγωνίζεται με δεύτερο προφίλ
    Ποινή προπονητή: Δέχονται την ποινή μόνιμου αποκλεισμού από κάθε διοργάνωση της HFP-PES Greece
    Ποινή ομάδας: H διοίκηση της ομάδας σε περίπτωση που δεν ενημερώσει τους υπεύθυνους του πρωταθλήματος τιμωρείται με αποκλεισμό από την τρέχουσα σεζόν και τα αποτελέσματα των αγώνων που έχει αγωνιστεί η ομάδα παραμένουν, οι εναπομείναντες αγώνες καταγράφονται 3-0 υπέρ των αντιπάλων.                                           Ποινή παικτών: Οι παίκτες που δεν συμμετέχουν με το προσωπικό τους προφίλ ή αγωνίζονται με δεύτερο δέχονται την ποινή μόνιμου αποκλεισμού από κάθε διοργάνωση της HFP-PES Greece.
    Παίκτες: Θεωρούνται ως ελεύθεροι (Free Agents) την τρέχουσα σεζόν.
  14. Απαγορεύεται οτιδήποτε θεωρείται Glitch κατά την διάρκεια του αγώνα
    Ποινή:
     τιμωρείται με προειδοποίηση ή ποινή στον βαθμολογικό πίνακα μετά τον έλεγχο αποδεικτικών στοιχείων και της κρισιμότητας από την διοργάνωση.
  15. Απαγορεύεται η χρησιμοποίηση παιχτών που δεν τηρούν τους όρους δημιουργίας. Σε περίπτωση παράβασης του συγκεκριμένου κανόνα η ομάδα έχει δικαίωμα να κάνει ένσταση έως την επομένη και ορίζεται επαναληπτικός αγώνας. Η HFP έχει δικαίωμα να επιβάλει ποινή μηδενισμού και αφαίρεσης ενός(-1) βαθμού από τον βαθμολογικό πίνακα σε περιπτώσεις συστηματικής παραβίασης ή μεγάλου μεγέθους παραβίασης του συγκεκριμένου κανόνα.
  16. Σε περίπτωση που ένας παίχτης δεχτεί κόκκινη κάρτα οι παίχτες μπορούν να αγωνιστούν και σε διαφορετική θέση από αυτή που γνωρίζουν. Σε περίπτωση κόκκινης κάρτας σε τερματοφύλακα μπορεί να χρησιμοποιηθεί άλλος παίχτης στην θέση του εφόσον σε κανένα στατιστικό του τερματοφύλακα δεν έχει πάνω από 45(σε περίπτωση που δεν τηρούνται τα ανωτέρω η αντίπαλη ομάδα έχει δικαίωμα ένστασης και ο αγώνας επαναλαμβάνεται από το ίδιο λεπτό που δέχτηκε ο τερματοφύλακας κόκκινη κάρτα, με το ίδιο σκορ και τις ίδιες συνθήκες).
  17. Κάθε ομάδα είναι υποχρεωμένη να καταγράφει τα στατιστικά του τερματοφύλακα της σε κάθε αγώνα. Σε περίπτωση μη καταγραφής των στατιστικών του τερματοφύλακα, η αντίπαλη ομάδα που έχει χάσει βαθμούς έχει δικαίωμα να κάνει ένσταση με αποτέλεσμα να γίνεται επανάληψη του αγώνα από την αρχή.

4.2.3 Πληροφορίες και ορισμοί
Η  HFP – PES Greece βάσει της προσαρμογής των αναβαθμίσεων των παιχνιδιών έχουν δικαίωμα προσθήκης νέων κανόνων κατά την διάρκεια του πρωταθλήματος όσον αφορά το Gameplay.
Η  HFP – PES Greece έχει κάθε δικαίωμα να δώσει παράταση ,να αναβάλει είτε να ορίσει επανάληψη σε αγώνες όταν το κρίνει αναγκαίο. 
Η  HFP – PES Greece έχει κάθε δικαίωμα να προσαρμόσει τις ποινές μετά τον έλεγχο των αποδεικτικών στοιχείων και της κρισιμότητας της παράβασης.
Η HFP – PES Greece έχει το κάθε δικαίωμα μετά τον έλεγχο αποδεικτικών στοιχείων προειδοποίησης , αποβολής ή τιμωρίας αγωνιστικών είτε σε παίκτες είτε σε προπονητές σε περίπτωση που κρίνει ότι υπάρχει πρόβλημα συμπεριφοράς η δημόσιας προσβολής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που αφορούν την διοργάνωση. 
Η HFP – PES Greece λαμβάνει τις αποφάσεις σε περιπτώσεις όπου δεν ορίζονται ρηττά

4.3 Κανόνες δημιουργίας παίκτη

4.3.1 Όροι δημιουργίας παίκτη

  • Όνομα Παίκτη/Player’s Name: Πραγματικό Επίθετο ή Όνομα (ή και τα δύο) με χρήση κεφαλαίων λατινικών χαρακτήρων πχ J.COLE ή JOHN C. ή JOHN COLE
  • Μέγιστοι στατιστικοί πόντοι/Max stats points: 1700 (συμπεριλαμβανομένων των στατιστικών του τερματοφύλακα)
  • Μέγιστο Ύψος/Max Height: 1.90 σε όλες τις θέσεις πλην του τερματοφύλακα που είναι άνευ ορίου
  • Όριο Ηλικίας/Age Limit: Έως 22 ετών
  • Ελάχιστα στατιστικά ανά στατιστική κατηγορία:
    • 58 [εκτός των στατιστικών του τερματοφύλακα (τα οποία θεωρούνται αθροιστικά 200) +1 ακόμα κατηγορία]
    • στην περίπτωση του τερματοφύλακα δεν ορίζεται ελάχιστο όριο
  • Μέγιστα 3 στατιστικές κατηγορίες με αξιολόγηση από 90 και άνω
  • Τουλάχιστον μία εκ των αντιλήψεων με ελάχιστη στατιστική αξιολόγηση 80 (εξαιρείται ο τερματοφύλακας)

*Κάθε παίχτης μπορεί να αγωνιστεί και να γνωρίζει μόνο μία θέση

*Το μέγιστο ύψος δεν είναι πλεονέκτημα σε όλες τις θέσεις και στο στυλ παιχνιδιού του δημιουργημένου παίκτη

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

5.1 Στατιστικά

5.1.1 Καταγραφή στατιστικών
Οι ομάδες του πρωταθλήματος οφείλουν να ορίσουν επίσημο κανάλι στο Youtube όπου θα καταγράφουν τα στατιστικά και θα γίνονται οι ζωντανές αναμεταδόσεις των αγώνων σε ελάχιστη ανάλυση 720p βάσει προγράμματος.


Η ομάδα διαχείρισης στατιστικών του πρωταθλήματος έχει την ευθύνη μέσω των βίντεο στατιστικών να καταχωρεί τα στατιστικά των παικτών και των ομάδων.
*Οι προπονητές των ομάδων οφείλουν να ελέγχουν την καταγραφή στατιστικών και να ειδοποιήσουν το αρμόδιο τμήμα σε περίπτωση έλλειψης ή λάθους.

ΠΡΟΣΟΧΗ
Οι προπονητές οφείλουν να ελέγχουν τα ονόματα των παικτών του Roster τους καθ’ όλη την διάρκεια της σεζόν .
Το όνομα του παίκτη στο PES πρέπει να είναι το επίθετο ή το όνομα του παίκτη |(με κεφαλαία) και να ταιριάζει με αυτό που έχει δηλώσει ο παίκτης *Χρησιμοποιούμε το όνομα παίχτη για να προσθέσουμε τα στατιστικά. Σε περίπτωση όπου ο παίκτης αλλάξει, πρέπει να ενημερώσει τους διαχειριστές αλλιώς χάνει τα στατιστικά του.

5.1.2 Ευθύνη προπονητή

  • Καταγραφή στατιστικών των παικτών και της ομάδας σε βίντεο στο YouTube.
  • Τοποθέτηση Link στο επίσημο κανάλι discord στην συγκεκριμένη αγωνιστική μέσα στο χρονικό περιθώριο των 2 ωρών μετά την λήξη του αγώνα.
  • Καταγραφή Σκορ.
  • Καταγραφή MOTM σε περίπτωση νίκης .
  • Σε περίπτωση λήξης της προθεσμίας των 2 ωρών η ομάδα δέχεται προειδοποίηση.
    Με την συμπλήρωση τριών (3) προειδοποιήσεων αφαιρείται από την ομάδα ένας (1) βαθμός από τον βαθμολογικό πίνακα του πρωταθλήματος ή του κυπέλλου

5.1.3 Ο τίτλος του βίντεο πρέπει να αναγράφει.

1)Τα ονόματα των ομάδων (Home team vs Away team)

2)Το Matchday (MD8 ή MDC8) πρωτάθλημα και κύπελλο αντίστοιχα
Παράδειγμα: ΑΕΚ Esports vs Aris Esports MD8

5.2 Αξιολόγηση βάσει στατιστικών

5.2.1 Αξιολόγηση για όλες τις θέσεις. 

  • Game Played / Συμμετοχή σε αγώνα 300 VPV
  • Goal / Γκολ 700 VPV
  • Assist / Ασιστ 400 VPV
  • Hattrick / Χατρικ 300 VPV
  • MOTM /Κορυφαίος του αγώνα (απόφαση Manager νικήτριας ομάδας) 300 VPV
  • Pass completed / Ολοκληρωμένη πάσα 40 VPV
  • Pass failed / Αποτυχημένη πάσα -40 VPV
  • Red Card / Κόκκινη καρτα -450 VPV
  • Interception / Κλέψιμο 100 GIC
  • Tackle Won / Κερδισμένο τάκλιν 100 GIC
  • Clearence / Απομάκρυνση 80 GIC

5.2.2 Επιπλέον Αξιολόγηση βάσει θέσης παίκτη

Επιθετικοί και Μέσο επιθετικοί 
(ST/RS/LS/RF/LF/RW/LW) (CAM) 

  • Team no score / Όταν δεν σκοράρει η ομάδα -600 GIC

Κεντρικοί
(CM/LCM/RCM/RM/LM)

  • Team no score / Όταν δεν σκοράρει η ομάδα -600 GIC


Κεντρικοί Αμυντικοί Μέσοι και Αμυντικοί 
(CDM/RDM/LDM) (CB/LB/RB)

  • Clean Sheet / Όταν δεν δέχεται γκολ η ομάδα 1000 GIC
  • Goal Against / Κάθε γκολ που δέχεται η ομάδα -200 GIC

Τερματοφύλακες

  • Save / Απόκρουση 250 GIC
  • Clean Sheet / Όταν δεν δέχεται γκολ η ομάδα 1200 GIC
  • Goal Against / Κάθε γκολ που δέχεται η ομάδα –200 GIC

*Η HFP-PES Greece έχει το δικαίωμα αλλαγής τιμών αξιολόγησης οποιαδήποτε στιγμή για την ισορροπία αξίας παικτών. Σε αυτήν την περίπτωση ενημερώνονται όλες οι ομάδες.

5.3 Bonus αξίας παικτών

Η συνολική αξία κάθε παίκτη είναι ανάλογη με την αξιολόγηση της πορείας και των στατιστικών του παίκτη στο πρωτάθλημα. 

5.3.1 Άνοδος αξίας παίκτη 

  • Κατάκτηση Πρωταθλήματος 500 GIC
  • Κατάκτηση Κυπέλλου / Τουρνουά 400 GIC
  • 2η θέση στο πρωτάθλημα / 300 GIC
  • 3η θέση στο πρωτάθλημα / 200 GIC
  • 4η θέση στο πρωτάθλημα / 100 GIC 
  • Κορυφαίος παίκτης της σεζόν (MVP) 500 GIC
  • Βασικός καλύτερης 11αδας της σεζόν 250 GIC
  • Αναπληρωματικός καλύτερης 11αδας της σεζόν 200 GIC
  • Κορυφαίος παίκτης ανά θέση (GK,DEF,MID,ATT) 200 GIC
  • Κορυφαίος σε κατηγορία στατιστικών 150 GIC

*Τα συγκεκριμένα Bonus προστίθενται μετά την ανακοίνωση των κορυφαίων παικτών της σεζόν.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ

6.1 Μεθοδολογία Πρωταθλήματος HFP Legendary League

6.1.1 Οι ομάδεςχωρίζονται σε τρία(3) αυτόνομα πρωταθλήματα: Αδριατική Λίγκα(1 γκρουπ), Ευρωπαϊκό(2 γκρουπ πολωνικό-ιταλικό) και Ελληνικό Πρωτάθλημα(2 γκρουπ).

6.1.2 Οι ομάδες αγωνίζονται εντός και εκτός έδρας με τον κάθε αντίπαλο βάσει του επίσημου προγράμματος του πρωταθλήματος.

6.1.3 Οι ομάδες που τερματίζουν στις τέσσερις (4) υψηλότερες θέσεις του βαθμολογικού πίνακα όλων των γκρουπ προκρίνονται στην φάση των Knock out του πρωταθλήματος. (Συνολικά οκτώ(8) ομάδες, σε Ευρωπαϊκό και Ελληνικό πρωτάθλημα, τέσσερις(4) ομάδες στην Αδριατική Λίγκα)

6.1.4 Ο Τρόπος κατανομής ζευγαριών στην φάση Knock out του Πρωταθλήματος γίνεται με την μέθοδο «χιαστή» ανάλογα την κατάταξη των ομάδων στον βαθμολογικό πίνακα.

Σε Ευρωπαϊκό και Ελληνικό πρωτάθλημα

  • 1ος Α ομίλου με 4ο Β ομίλου
  • 2ος Α ομίλου με 3ο Β ομίλου
  • 3ος Α ομίλου με 2ο Β ομίλου
  • 4ος Α ομίλου με 1ο Β ομίλου

Στην Αδριατική Λίγκα

  • 1ος ομίλου με 4ο ομίλου
  • 2ος ομίλου με 3ο ομίλου

6.1.5 HFP Legendary Champions League

6.1.5.1 Με την λήξη των playoffs των τριών(3) πρωταθλημάτων, ξεκινάει η φάση του HFP Legendary Champions League με την συμμετοχή δεκαέξι(16) ομάδων, οι δώδεκα(12) με απευθείας συμμετοχή(οι τέσσερις(4) πρώτοι από κάθε πρωτάθλημα) και τέσσερις(4) μετά από δύο φάσεις playoffs.

Εισιτήριο για το HFP Legendary Champions League μέσω playoffs θα διεκδικήσουν δέκα(10) ομάδες(5ος-8ος Ευρωπαϊκό και Ελληνικό πρωτάθλημα, 5ος-6ος  από την Αδριατική Λίγκα) Ο Τρόπος κατανομής ζευγαριών στην φάση των playoofs θα γίνει με δημόσια κλήρωση.

Οι δέκα (10) ομάδες που θα διεκδικήσουν τα τέσσερα (4) τελευταία εισιτήρια για την είσοδο του στο Champions League θα χωριστούν σε δυο (2) ομίλους των πέντε (5) ομάδων με τις δυο (2) πρώτες από κάθε όμιλο να προκρίνεται.

6.2 Μεθοδολογία κυπέλλου Legendary Cup

6.2.1 Ο Τρόπος κατανομής των ομάδων στους ομίλους του κυπέλλου γίνεται μέσω δημόσιας κλήρωσης στο επίσημο κανάλι της διοργάνωσης.

6.2.2 Οι ομάδες χωρίζονται σε δέκα (10) μικτούς ομίλους από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό πρωτάθλημα και την Αδριατική Λίγκα

6.2.3 Οι ομάδες αγωνίζονται μόνο μία(1) φορά με τον κάθε αντίπαλο βάσει του επίσημου προγράμματος του κυπέλλου.

6.2.4 Οι ομάδες που τερματίζουν στις τρεις υψηλότερες θέσεις του βαθμολογικού πίνακα του κυπέλλου και οι δύο(2) καλύτερες 4ες ομάδες προκρίνονται στην φάση των Knock out.

6.2.5 Ο Τρόπος κατανομής ζευγαριών στην φάση Knock out του Κυπέλλου γίνεται με δημόσια κλήρωση ανάλογα με την θέση που τερμάτισαν στον όμιλο τους.

  • 1ος ομίλου με 3ο  ομίλου
  • 2ος  ομίλου με 2ο  ομίλου
  • Οι δύο(2) καλύτεροι 1οι ομίλων κληρώνονται με τους δύο(2) καλύτερους 4ους των ομίλων.

Οι δύο(2) καλύτεροι 2οι ομίλων κληρώνονται με δύο(2) 3ους ομίλων

6.3. Goal Difference (διαφορά τερμάτων)

Σε περίπτωση ισοβαθμίας των ομάδων στον βαθμολογικά πίνακα είτε σε Πρωτάθλημα είτε σε Κύπελλο η κατάταξη ορίζεται βάση των παρακάτω προϋποθέσεων:

6.3.1
 Η διαφορά τερμάτων μεταξύ των ομάδων που ισοβαθμούν στον βαθμολογικό πίνακα στους μεταξύ τους αγώνες.

6.3.2 Εφόσον τα τέρματα είναι ισόβαθμα τότε μετριέται η συνολική διαφορά τερμάτων σε άμυνα και επίθεση.

6.3.3 Εάν η συνολική διαφορά τερμάτων είναι ισόβαθμη τότε μετριέται η ομάδα με την καλύτερη επίθεση (Περισσότερα γκολ).

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7: ΒΙΒΛΙΟ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΩΝ

7.1 Βιβλίο προειδοποιήσεων

Για την διατήρηση της ποιότητας των πρωταθλημάτων η HFP-PES Greece έχει δημιουργήσει ηλεκτρονικό βιβλίο προειδοποιήσεων για συγκεκριμένες παραβατικές ενέργειες ομάδων και παικτών.
Στο συγκεκριμένο ηλεκτρονικό βιβλίο καταγράφονται οι ενέργειες των ομάδων και των παικτών κατά των κανονισμών του πρωταθλήματος με λεπτομερή περιγραφή ύστερα από έλεγχο αποδεικτικών στοιχείων.

  • Οι ομάδες σε περίπτωση καταγραφής τριών (3) κόκκινων προειδοποιήσεων δέχονται ποινή αφαίρεσης ενός (-1) βαθμού από τον βαθμολογικό πίνακα πρωταθλήματος ή κυπέλλου.
  • Οι παίκτες σε περίπτωση καταγραφής δύο (2) κόκκινων προειδοποιήσεων δέχονται ποινή αποκλεισμού για τις 2 επόμενες αγωνιστικές της τρέχουσα σεζόν.

*Η HFP-PES Greece έχει το κάθε δικαίωμα να πάρει απόφαση βάσει της κρισιμότητας του αγώνα ή της παράβασης και να τιμωρήσει απευθείας ομάδες με ποινή και ήττα χωρίς καταγραφή προειδοποίησης.

Παράδειγμα : Αγώνας που κρίνει οποιαδήποτε πρόκριση  *Η HFP-PES Greece έχει το κάθε δικαίωμα αποκλεισμού ομάδας ή παίκτη από κάθε διοργάνωση στην περίπτωση που επαναλαμβάνονται παραβατικές ενέργειες από τους ίδιους και επηρεάζουν αρνητικά την κοινότητα και την διεξαγωγή των πρωταθλημάτων.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8: ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΖΩΝΤΑΝΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΝ

8.1 Οδηγός ζωντανών μεταδόσεων αγώνων σε επίσημο κανάλι της HFP – PES Greece

Οδηγίες

  1. Τουλάχιστον 4 ώρες πριν την έναρξη του αγώνα οι ομάδες οφείλουν να στέλνουν τις 11άδες στο κανάλι #live_broadcast (Discord Server)
  2. Και οι δυο ομάδες οφείλουν να κάνουν ζωντανή μετάδοση του αγώνα.
  3. Μόλις ανοίξετε το Stream πρέπει να επιλέξετε unlisted από τον υπολογιστή (όχι private αλλά unlisted)
  4. Στις ρυθμίσεις του ήχου πρέπει να κάνετε σίγαση τον Commentator και την μουσική και να ανεβάσετε στο μέγιστο τον ήχο του γηπέδου.
  5. Αμέσως μετά το τέλος του αγώνα πρέπει δείξετε τα Highlights και ύστερα τα στατιστικά

Στους αγώνες που γίνονται live από το επίσημο κανάλι της διοργάνωσης, χρησιμοποιούμε το μεγάλο χρονικό όριο.

*Σε περίπτωση μη τήρησης των κανόνων η ομάδα δέχεται προειδοποίηση.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9: MARKETING GUIDELINES

9.1 Marketing Guidelines

Οι ομάδες υποχρεούνται να έχουν ενεργή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social media) ,να προωθούν και να δημοσιεύουν αναρτήσεις για την πορεία της ομάδας και την διοργάνωση με εικονικό υλικό και συγκεκριμένες αναφορές

Οδηγός
1. Δημοσίευσεις στα Social Media (Facebook , Instagram, twitter) από 2 έως 4 ώρες πριν την έναρξη του κάθε αγώνα.

2. Όταν στην δημοσίευση υπάρχει αναφορά της HFP-PES Greece θα πρέπει να γίνει και mention/tag @HFP-PES Greece.

3. Οι ομάδες πρέπει να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και με την Διοργανώτρια αρχή μέσω κοινοποιήσεων, mentions, hashtags.

4. Λογότυπα των ομάδων και της διοργάνωσης υπάρχουν στο επίσημο κανάλι discord του πρωταθλήματος.