ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1.1 Συμπεριφορά προσωπικού

Όλο το προσωπικό της HFP-PES Greece αναμένεται να δείχνει σεβασμό σε όλους τους χρήστες ανά πάσα στιγμή.

1.1.1 Δεν επιτρέπεται στα μέλη του προσωπικού να χρησιμοποιήσουν καμία από τις εξουσίες που παρέχει η κοινότητα, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Μedia) και Discord χωρίς την έγκριση της HFP-PES Greece και τον έλεγχο αποδεικτικών στοιχείων .

1.1.2 Εάν το προσωπικό νιώσει ότι κάποιος χρήστης ξεπέρασε τα όρια γίνεται αναφορά στην HFP-PES Greece.

1.1.3 Εάν το προσωπικό της HFP-PES Greece καταχραστεί τις εξουσίες του, τότε πρέπει να αναφερθεί μέσω mail (hfptournaments@gmail.com).

*Το προσωπικό διαχείρισης είναι η καρδιά του πρωταθλήματος. Προσπαθήστε να δείξετε τον σεβασμό που σας δείχνουν.

1.2 Συμπεριφορά Κοινότητας

Όλοι οι παίκτες πρέπει να ακολουθούν τους κανόνες συμπεριφοράς είτε βρίσκονται στην κοινότητα, είτε αγωνίζονται στο πρωτάθλημα.

Ζητούμε κατά την διάρκεια των αγώνων να ακολουθούνται όλοι οι κανόνες που αναφέρονται στο επίσημο βιβλίο κανονισμών και να διεξάγονται δίκαιοι αγώνες.

Ζητούμε να τηρούνται όλοι οι κανόνες που αναφέρονται στους κανονισμούς συμπεριφοράς και να μην λαμβάνει μέρος η προκατάληψη ή η παρενόχληση τόσο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) όσο και στο lobby του αγώνα.

Η παραβίαση οποιουδήποτε κανόνα που αναφέρεται σε αυτή τη σελίδα μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα μερικό η μόνιμο αποκλεισμό από τις υπηρεσίες και τις κοινότητες της HFP-PES Greece και των πρωταθλημάτων που διεξάγει.

Οι κυρώσεις που μπορούν να προέλθουν από την παράβαση κάποιου από τους κανόνες βρίσκονται στη διακριτική ευχέρεια της HFP.


1.2.1 – Η HFP έχει μηδενική ανοχή στην παρενόχληση. Σε περίπτωση που αποδειχθεί ότι κάποιος χρήστης παρενοχλεί δημόσια, θα ληφθούν πειθαρχικά μέτρα. Η HFP δεν εμπλέκεται σε σχόλια που δεν είναι δημόσια, στόχος μας είναι η προστασία της κοινότητας μας.

1.2.2ΔΕΝ επιτρέπονται υβριστικοί χαρακτηρισμοί η οποιαδήποτε φυλετική, θρησκευτική, πολιτική ή σεξουαλική επίθεση/διάκριση εναντίον οποιουδήποτε από τα μέλη της κοινότητας μας. Κάθε παράβαση αυτού του είδους θα έχει ως αποτέλεσμα την αναστολή στην κοινότητα και στα πρωταθλήματα. Η HFP διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείσει μόνιμα, χωρίς προειδοποίηση, την πρόσβαση στην κοινότητα και στα Social Media οποιονδήποτε χρήστη παραβλέπει τους Κανόνες Συμπεριφοράς.

1.2.3 –  Όλα τα αιτήματα υποστήριξης πρέπει να υποβάλλονται μέσω mail (hfptournaments@gmail.com).

1.2.4 – Οι παίκτες που έχουν ιδιωτικό συμφωνητικό με την ΟΜΑΔΑ και αποτυγχάνουν ή αρνούνται να παρευρεθούν στους αγώνες παρ ότι έχουν δηλωθεί στο Roster της ομάδας τους επίσημα, υπόκεινται σε απαγορεύσεις ανά σεζόν ή ακόμα και μόνιμη απαγόρευση εφόσον η ομάδα ή ο προπονητής αναφέρουν το περιστατικό στην HFP. Ο κάθε παίκτης αναμένεται να εμφανιστεί και να αγωνιστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

1.2.5 – Το πρωτάθλημα είναι ένα έργο που απαιτεί συνεχή παρακολούθηση, εάν κάποιος χρήστης έχει αποδεικτικά στοιχεία για κάποια παράβαση ενάντια ομάδας η παίκτη, τότε υποχρεούται να ενημερώσει έτσι ώστε να το εξετάσουν οι αρμόδιοι για αυτές τις υποθέσεις.

1.2.6 – Η Συκοφαντική δυσφήμιση του πρωταθλήματος και η απόπειρα προσέλκυσης ομάδων και παικτών για λογαριασμό ανταγωνιστικών πρωταθλημάτων απαγορεύεται αυστηρά.

1.2.7 –  Τα μέλη και οι ομάδες οφείλουν να αναφέρουν στην HFP πληροφορίες που αφορούν το παιχνίδι και οποιοδήποτε glitch/bug που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ενάντια σε κάποια ομάδα .

1.2.8 – Η δήλωση ψεύτικων ή λανθασμένων στοιχείων κατά την διεξαγωγή των αγώνων απαγορεύεται αυστηρά.

1.2.9 – Οι λογαριασμοί χρηστών στην κονσόλα του PS4 είναι προσωπικοί. Για το λόγο αυτό, απαγορεύεται ο διαμοιρασμός λογαριασμών με τρίτους.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ

2.1 Υποβολές Παραπόνων/Αναφορές κατά των κανονισμών

Σε περίπτωση παραβίασης κανόνα θα πρέπει να ακολουθούνται οι παρακάτω διαδικασίες για να θεωρηθεί έγκυρη η αναφορά:

α) Όταν παραβιάζεται οποιοσδήποτε κανόνας πριν απο την έναρξη του αγώνα: Σε καμία περίπτωση ΔΕΝ πρέπει ο αγώνας να ξεκινήσει. Bεβαιωθείτε οτι έχετε λάβει βίντεο η φωτογραφίες ως αποδεικτικό υλικό της παράβασης. Στη συνέχεια, αποχωρήστε  και υποβάλετε την αναφορά μέσω mail (hfptournaments@gmail.com) ΑΜΕΣΑ.

β) Όταν παραβιάζεται οποιοσδήποτε κανόνας κατά την διάρκεια του αγώνα:
Καταγράψτε την παράβαση, ολοκληρώστε τον αγώνα, υποβάλετε την αναφορά μέσω mail (hfptournaments@gmail.com) ΑΜΕΣΑ εντός 2 ωρών μετά την λήξη του αγώνα. Μετά το πέρας των 2 ωρών η αναφορά ΔΕΝ θεωρείται έγκυρη.

Η αποστολή των στοιχείων της παράβασης πρέπει να γίνεται ΜΟΝΟ από τον προπονητή/αρχηγό της ομάδας προς τους αρμόδιους του πρωταθλήματος και ΟΧΙ προς στην αντίπαλη ομάδα.
Οι αποφάσεις λαμβάνονται μόνο από τους αρμόδιους της διοργάνωσης και όχι από τις ομάδες. Σε καμία περίπτωση οι ομάδες δεν έχουν το δικαίωμα να αποφασίσουν την επανέναρξη αγώνα. Σε αυτή την περίπτωση και οι 2 ομάδες τιμωρούνται με αφαίρεση βαθμών.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να διευθετήσουμε το θέμα επίσημα και άμεσα.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

3.1 Όροι και προϋποθέσεις συμμετοχής ομάδων | παιχτών

3.1.1 Προϋποθέσεις Συμμετοχής Ομάδων

  • Για την δυνατότητα συμμετοχής στο πρωτάθλημα ο ιδιοκτήτης της ομάδας πρέπει να συμφωνήσει με τους όρους και τις προϋποθέσεις της διοργανώτριας αρχής και να συμφωνεί με τους κανόνες και την μεθοδολογία του πρωταθλήματος.

 3.1.2 Αριθμητικό όριο παικτών για το ρόστερ των ομάδων

  • Η Κάθε ομάδα βάση κανονισμών οφείλει από 11 έως 23 εγγεγραμμένους χρήστες στο Ρόστερ της
  • Η προσθήκη free agent επιτρέπεται καθ’ όλη την διάρκεια της διοργάνωσης.

3.1.3 Προϋποθέσεις συμμετοχής παιχτών

Η διοργάνωση αφορά αποκλειστικά ομάδες 11v11 με παίχτες που έχουν δημιουργηθεί στο mode BAL(Become A Legend) και σύμφωνα με τους κανόνες δημιουργίας παίκτη.

  • ΜΟΝΟ οι εγγεγραμμένοι παίκτες οι οποίοι έχουν δηλώσει τα στοιχεία τους στην φόρμα του Roster μιας ομάδας δικαιούνται να συμμετέχουν σε αγώνα της σεζόν.
  • Ο κάθε παίκτης δικαιούται να έχει έναν επίσημα δηλωμένο λογαριασμό και να αγωνίζεται με το προσωπικό του PSN ID.
  • Κάθε χρήστης μπορεί να δημιουργήσει αμέτρητους παίχτες.
  • Η επικοινωνία για την διεξαγωγή των αγώνων θα γίνεται μέσω του επίσημου καναλιού του πρωταθλήματος στο discord.
  • Όλοι οι συμμετέχοντες οφείλουν να εγκαταστήσουν το επίσημο patch της διοργάνωσης όπως αυτό δημιουργήθηκε από της HFP – Editing Team και σε διαφορετική περίπτωση τουλάχιστον οι προπονητές, αρχηγοί και τα άτομα που θα πραγματοποιούν την live μετάδοση.
  • Κάθε ομάδα μπορεί να χρησιμοποιήσει ΜΟΝΟ παίχτες που ανήκουν στο ρόστερ της. Σε περίπτωση που δεν τηρηθούν τα ανωτέρω η ομάδα χάνει άνευ αγώνα με 3-0 ενώ της αφαιρείται ένας βαθμός.

3.1.Διαχείρηση social media

Η ομάδα υποχρεούται να έχει παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social media),  να προωθεί και να δημοσιεύει για την πορεία της ομάδας αλλά και την διοργάνωση

3.1.5 Λογότυπα και ονόματα

  • Μόνο σε περίπτωση συμφωνίας επιτρέπεται η χρήση λογοτύπων και ονομάτων επαγγελματικών ομάδων, αθλητικών σωματείων και εταιρειών.
  • Οι ερασιτεχνικές ομάδες υποχρεούνται να χρησιμοποιούν δικά τους λογότυπα και ονόματα για την συμμετοχή τους στο πρωτάθλημα. 

3.2 Όροι και προϋποθέσεις συμβολαίων παιχτών

3.2.1 Όροι και προϋποθέσεις συμβολαίου παίκτη
Με την συμπλήρωση της φόρμας στο ρόστερ μιας ομάδας ο παίκτης συμφωνεί με τους όρους και προϋποθέσεις του συμβολαίου.

  • Τα δικαιώματα του παίκτη τα έχει η ομάδα για την διοργάνωση HFP Legendary Friendly Cup.
  • Ο παίκτης δεν έχει την δυνατότητα να σπάσει το συμβόλαιο του
  • Ο παίκτης δεν έχει την δυνατότητα να πάρει μεταγραφή χωρίς την έγκριση του προπονητή της ομάδας.
  • Ο προπονητής της ομάδας έχει το κάθε δικαίωμα να επιλέξει ποιοι θα είναι οι παίκτες που θα αγωνιστούν στους αγώνες του πρωταθλήματος.
  • Σε περίπτωση αποχώρησης ομάδας από το πρωτάθλημα οι παίκτες θεωρούνται ως ελεύθεροι (Free agents).


3.2.2 Μεταγραφή παίκτη
O προπονητής έχει δικαίωμα για μεταγραφές παικτών εφόσον συμφωνούν οι 2 Manager και ο παίκτης.

*Σε περίπτωση συμβολαίου παίκτη (ιδιωτικό συμφωνητικό) με την ομάδα τηρούνται οι συγκεκριμένοι όροι από την διοργανώτρια αρχή όσο αφορά την διάρκεια του συμβολαίου.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΝΕΣ

4.1 Πρόγραμμα αγώνων

Οι ομάδες οφείλουν να βρίσκονται στο “Lobby” εντός 15 λεπτών από την προκαθορισμένη έναρξη του αγώνα.

Δευτέρα 21:00 έως 23:00
Παρασκευή 21:00 έως 23:00 

*Η HFP – PES Greece ορίζει συγκεκριμένο πρόγραμμα αγωνιστικών υποχρεώσεων που πρέπει να ακολουθούν οι ομάδες

*Η HFP – PES Greece έχει το δικαίωμα προσθήκης διπλών αγωνιστικών υποχρεώσεων για της ομάδες

*Η HFP – PES Greece έχει το δικαίωμα να αλλάξουν τις ημερομηνίες διεξαγωγής των αγωνιστικών είτε να ορίσουν συγκεκριμένη Ημερομηνία και ώρα για την διεξαγωγή των αγώνων.

*Οι ομάδες έχουν δικαίωμα, εφόσον συμφωνήσουν μεταξύ τους, να ζητήσουν μετάθεση του αγώνα σε επόμενη ημερομηνία με επίσημο αίτημα του μέσω της σελίδας της HFP – PES Greece στο Facebook

*Σε περίπτωση αδυναμίας σύνδεσης πέρα των 40 λεπτών δύναται να ζητηθεί από τις ομάδες μεταφορά του παιχνιδιού σε άλλη ημερομηνία

4.2 Κανόνες αγώνα | Ποινές

4.2.1 Προϋποθέσεις συμμετοχής σε αγώνα

  • Οκτώ (8) παίκτες είναι το ελάχιστο όριο για την έναρξη του αγώναΣε περίπτωση που δεν συμπληρώνει η ομάδα τον ελάχιστο αριθμό παικτών (8) κατοχυρώνεται ήττα στην με σκορ 3-0.
  • Έξι (6) παίκτες είναι το ελάχιστο όριο σε περίπτωση αποσύνδεσης για να συνεχιστεί ο αγώνας.
    Στην περίπτωση αποσύνδεσης η ελάχιστη συμμετοχή παικτών διαμορφώνεται στους έξι (6). Σε περίπτωση λιγότερων παιχτών κατοχυρώνεται ήττα με σκορ 3-0 εξαιρουμένων συγκεκριμένων περιπτώσεων κυπέλλου και ισοβαθμίας όπου αποφασίζει η διοργανώτρια Αρχή για την περίπτωση επανέναρξης του αγώνα.
  • Υποχρεωτική συμμετοχή ενός Τερματοφύλακα ανά ομάδα κατά την έναρξη του αγώνα.

4.2.2 Κανονισμοί αγώνων

  1. Ρυθμίσεις αγώνα / Γενικές Ρυθμίσεις Αίθουσας Αγώνα
  • Διάρκεια αγώνα: 15 λεπτά
  • Ώρα ημέρας: Νύχτα
  • Εποχή/Καιρός: Καλοκαίρι/Καλός
  • Ύψος Χλοοτάπητα: Κανονικό
  • Συνθήκες Γηπέδου: Κανονικό
  • Χρονικό όριο: Κανονικό
  • Επίπεδο Αγώνα: Σούπερ Σταρ
  • Ονομασία Αίθουσας Αγώνα: Ομάδα1 vs Ομάδα2
  1. *Εφόσον δεν τηρηθεί κάτι από τα ανωτέρω, δικαίωμα ένστασης έχει κάποιος προπονητής εντός του πρώτου εικονικού 20λέπτου του αγώνα και εφόσον έχουν επιτευχθεί τέρματα προσμετρούνται κανονικά όπως και οι κόκκινες κάρτες, εκτός αν δεν τηρηθεί ο κανόνας της διάρκειας αγώνα όπου τότε το παιχνίδι είτε ολοκληρωθεί είτε όχι θεωρείται ως μη γενόμενο και τα τέρματα δεν προσμετρούνται. Πχ. δεν δίνεται το δικαίωμα σε 10λεπτο παιχνίδι που ολοκληρώθηκε να παιχτεί επιπλέον 5λεπτος αγώνας. Ευθύνη της τήρησης των ανωτέρω έχουν οι προπονητές των ομάδων.
  2. Η ενδεκάδα και ο τρόπος που μια ομάδα αγωνίζεται εξαρτάται από τον προπονητή της ομάδας. Επιτρέπονται όλοι οι προσαρμοσμένοι σχηματισμοί.
  3. Δεν επιτρέπεται το κράτημα της μπάλας και η σπατάλη χρόνου σε καμία περίπτωση.
    Ποινή: Σε αντίθετη περίπτωση και μετά τον έλεγχο αποδεικτικών στοιχείων και της κρισιμότητας των φάσεων και του αγώνα η διοργάνωση σημειώνει προειδοποίηση ή ήττα στην ομάδα.
  4. Η παρέμβαση στον τερματοφύλακα δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση.
    Ποινή: Σε αντίθετη περίπτωση και μετά τον έλεγχο αποδεικτικών στοιχείων και της κρισιμότητας των φάσεων και του αγώνα η διοργάνωση σημειώνει προειδοποίηση ή ήττα στην ομάδα.
  5. Σε περίπτωση εκτέλεσης φάουλ δεν επιτρέπεται ο αμυντικός να στέκεται στην γραμμή της εστίας για να παρεμποδίσει την μπάλα.
    Ποινή: Σε αντίθετη περίπτωση και μετά τον έλεγχο αποδεικτικών στοιχείων και της κρισιμότητας των φάσεων και του αγώνα η διοργάνωση σημειώνει προειδοποίηση ή ήττα στην ομάδα.
  6. Οι παίκτες που δέχονται κόκκινη κάρτα
    Ποινή: χάνουν το δικαίωμα να αγωνιστούν στον επόμενο επίσημο αγώνα της ομάδας βάση προγράμματος (Matchday). Σε περίπτωση διπλής αγωνιστικής χάνουν το δικαίωμα συμμετοχής στον 1ο αγώνα της επόμενης αγωνιστικής (Ημέρας).
  7. Σε περίπτωση που αποσυνδέσει κάποιον παίκτη από τον αγώνα πριν γίνει η σέντρα ή πριν το 10ο λεπτό ο προπονητής έχει δικαίωμα να ζητήσει επανάληψη αγώνα μέχρι μία (1) φορά και το σκορ παραμένει ως έχει, αρκεί ο αγώνας να διακοπεί και να ενημερωθεί άμεσα ο αντίπαλος προπονητής. *Εφόσον υπήρξε αποβολή παίκτη ή παικτών με κόκκινη κάρτα τότε κατά την επανάληψη του αγώνα η ομάδα οφείλει να δεχτεί εσκεμμένα εκ νέου τις συγκεκριμένες αποβολές παικτών πριν την συμπλήρωση του λεπτού επανέναρξης εφόσον είναι δυνατόν, ενώ θα πρέπει να μπουν τα γκολ από τους παίκτες που είχαν σκοράρει και με την σειρά που είχαν επιτευχθεί. *Ο προπονητής είναι υπεύθυνος για την ενημέρωση των παικτών ώστε να μην υποστούν αποσύνδεση λόγω αδράνειας.*Φροντίστε να είστε άμεσοι και σαφής στην αντίπαλη ομάδα για αποφυγή παρεξηγήσεων. 
  8. Σε περίπτωση που η ομάδα ΔΕΝ βρίσκεται την ακριβή ώρα του αγώνα βάση του επίσημου προγράμματος σε θέση να αγωνιστεί.
    Ποινή: Σημειώνεται ήττα 3-0 και της αφαιρείται ένας (1) βαθμός από την γενική βαθμολογία.
  9. Σε περίπτωση που καμία ομάδα δεν ενημερώσει τους υπεύθυνους της διοργάνωσης για οποιοδήποτε πρόβλημα που εμποδίζει την έναρξη ή την ολοκλήρωση του αγώνα.
    Ποινή: Ο αγώνας καταγράφεται ισόπαλος με το σκορ 0-0 και οι 2 ομάδες δέχονται ποινή μείωσης ενός (1) βαθμού από την γενική βαθμολογία.
  10. Δεν επιτρέπεται η αποχώρηση της ομάδας κατά την διάρκεια του αγώνα και η μη ολοκλήρωση των αγωνιστικών υποχρεώσεων.
    Ποινή ομάδας: Τιμωρείται με αποκλεισμό από την τρέχουσα σεζόν και τα αποτελέσματα των αγώνων και οι εναπομείναντες αγώνες καταγράφονται 3-0 υπέρ των αντιπάλων. Ποινή Προπονητή: Χάνει το δικαίωμα να αναλάβει τα καθήκοντα του προπονητή οποιασδήποτε ομάδας για την επόμενη  σεζόν και το δικαίωμα να αγωνιστεί σε επίσημο αγώνα ως παίκτης για τρέχουσα σεζόν. 
    Παίκτες: Θεωρούνται ως ελεύθεροι (Free Agents) την τρέχουσα σεζόν.
  11. Σε περίπτωση που ο προπονητής δεν απαντήσει στην πρόσκληση του αντιπάλου και δεν δείξει ενδιαφέρον να αγωνιστεί.
    Ποινή προπονητή και βοηθού: Δέχονται την ποινή μόνιμου αποκλεισμού από κάθε διοργάνωση της HFP-PES Greece
    Ποινή ομάδας: H διοίκηση της ομάδας σε περίπτωση που δεν ενημερώσει τους υπεύθυνους του πρωταθλήματος Τιμωρείται με αποκλεισμό από την τρέχουσα σεζόν και τα αποτελέσματα των αγώνων που έχει αγωνιστεί η ομάδα και οι εναπομείναντες αγώνες καταγράφονται 3-0 υπέρ των αντιπάλων.
    Παίκτες: Θεωρούνται ως ελεύθεροι (Free Agents) την τρέχουσα σεζόν..
  12. Συμμετοχή ΜΗ δηλωμένου παίκτη είτε παίκτη που δεν αγωνίζεται με το προσωπικό του προφίλ (PSN) ή αγωνίζεται με δεύτερο προφίλ
    Ποινή προπονητή: Δέχονται την ποινή μόνιμου αποκλεισμού από κάθε διοργάνωση της HFP-PES Greece
    Ποινή ομάδας: H διοίκηση της ομάδας σε περίπτωση που δεν ενημερώσει τους υπεύθυνους του πρωταθλήματος τιμωρείται με αποκλεισμό από την τρέχουσα σεζόν και τα αποτελέσματα των αγώνων που έχει αγωνιστεί η ομάδα και οι εναπομείναντες αγώνες καταγράφονται 3-0 υπέρ των αντιπάλων.                                          Ποινή παικτών: Οι παίκτες που δεν συμμετέχουν με το προσωπικό τους προφίλ ή αγωνίζονται με δεύτερο δέχονται την ποινή μόνιμου αποκλεισμού από κάθε διοργάνωση της HFP-PES Greece.
    Παίκτες: Θεωρούνται ως ελεύθεροι (Free Agents) την τρέχουσα σεζόν.
  13. Απαγορεύεται οτιδήποτε θεωρείται Glitch κατά την διάρκεια του αγώνα
    Ποινή:
     τιμωρείται με προειδοποίηση ή ποινή στον βαθμολογικό πίνακα μετά τον έλεγχο αποδεικτικών στοιχείων και της κρισιμότητας από την διοργάνωση.
  14. Απαγορεύεται η χρησιμοποίηση παιχτών που δεν τηρούν τους όρους δημιουργίας. Σε περίπτωση παράβασης του συγκεκριμένου κανόνα η ομάδα έχει δικαίωμα να κάνει ένσταση έως την επομένη μέρα. Ποινή ομάδας: Η ομάδα χάνει το αγώνα με 3-0                                         Ποινή παικτών: Δέχονται την ποινή αποκλεισμού δύο(2) αγωνιστικών. Σε συστηματική παραβίαση του κανόνα δέχεται την ποινή αποκλεισμού για μία(1) σεζόν
  15. Σε περίπτωση κόκκινης κάρτας σε τερματοφύλακα μπορεί να χρησιμοποιηθεί άλλος παίχτης στην θέση του εφόσον σε κανένα στατιστικό του τερματοφύλακα δεν έχει πάνω από 45.
  16. Κάθε ομάδα έχει δικαίωμα να ζητήσει από την αντίπαλη ομάδα να καταγράψει τα στατιστικά του τερματοφύλακα της στον μεταξύ τους αγώνα. Εφόσον η αντίπαλη ομάδα δεν συμμορφώνεται στο αίτημα της, ο αγώνας κατοχυρώνεται με 3-0. Το ανωτέρω αίτημα θα πρέπει να γίνει πριν την έναρξη του αγώνα.

4.2.3 Πληροφορίες και ορισμοί
Η  HFP – PES Greece βάσει της προσαρμογής των αναβαθμίσεων των παιχνιδιών έχουν δικαίωμα προσθήκης νέων κανόνων κατά την διάρκεια του πρωταθλήματος όσον αφορά το Gameplay.
Η  HFP – PES Greece έχει κάθε δικαίωμα να δώσει παράταση ,να αναβάλει είτε να ορίσει επανάληψη σε αγώνες όταν το κρίνει αναγκαίο. 
Η  HFP – PES Greece έχει κάθε δικαίωμα να προσαρμόσει τις ποινές μετά τον έλεγχο των αποδεικτικών στοιχείων και της κρισιμότητας της παράβασης.
Η HFP – PES Greece έχει το κάθε δικαίωμα μετά τον έλεγχο αποδεικτικών στοιχείων προειδοποίησης , αποβολής ή τιμωρίας αγωνιστικών είτε σε παίκτες είτε σε προπονητές σε περίπτωση που κρίνει ότι υπάρχει πρόβλημα συμπεριφοράς η δημόσιας προσβολής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που αφορούν την διοργάνωση. 
Η HFP – PES Greece λαμβάνει τις αποφάσεις σε περιπτώσεις όπου δεν ορίζονται ρηττά

4.3 Κανόνες δημιουργίας παίχτη

4.3.1 Όροι δημιουργίας παίκτη

  • Όνομα Παίκτη/Player’s Name: Πραγματικό Επίθετο ή Όνομα (ή και τα δύο) με χρήση κεφαλαίων λατινικών χαρακτήρων πχ J.COLE ή JOHN C. ή JOHN COLE
  • Μέγιστοι στατιστικοί πόντοι/Max stats points: 1700 (συμπεριλαμβανομένων των στατιστικών του τερματοφύλακα)
  • Μέγιστο Ύψος/Max Height: 1.90 σε όλες τις θέσεις πλην του τερματοφύλακα που είναι άνευ ορίου
  • Όριο Ηλικίας/Age Limit: Έως 22 ετών
  • Ελάχιστα στατιστικά ανά στατιστική κατηγορία:
    • 58 [εκτός των στατιστικών του τερματοφύλακα (τα οποία θεωρούνται αθροιστικά 200) +1 ακόμα κατηγορία]
    • στην περίπτωση του τερματοφύλακα δεν ορίζεται ελάχιστο όριο
  • Μέγιστα 3 στατιστικές κατηγορίες με αξιολόγηση από 90 και άνω
  • Τουλάχιστον μία εκ των αντιλήψεων με ελάχιστη στατιστική αξιολόγηση 80 (εξαιρείται ο τερματοφύλακας)

*Εάν κάποιος δημιουργημένος παίχτης δεν έχει το απαιτούμενο ελάχιστο στατιστικό όριο 58, πέραν της μίας στατιστικής κατηγορίας που επιτρέπεται, τότε η διαφορά των στατιστικών πόντους που απαιτείται για να φτάσει 58 αφαιρείται από τους 1700 στατιστικούς πόντους

*Το μέγιστο ύψος δεν είναι πλεονέκτημα σε όλες τις θέσεις και στο στυλ παιχνιδιού του δημιουργημένου παίκτη

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ

5.1 Μεθοδολογία HFP Legendary Friendly Cup

5.1.1 Ο Τρόπος κατανομής των ομάδων στους ομίλους του κυπέλλου γίνεται μέσω κλήρωσης.

5.1.2 Οι ομάδες χωρίζονται σε τέσσερις ή οκτώ 4-8 ομίλους

5.1.3 Οι ομάδες αγωνίζονται δύο (2) φορές με τον κάθε αντίπαλο βάσει του επίσημου προγράμματος του κυπέλλου.

5.1.4 Οι ομάδες που τερματίζουν στις δύο (2) υψηλότερες θέσεις του βαθμολογικού πίνακα προκρίνονται στην φάση των Knock out.

5.1.5 Ο Τρόπος κατανομής ζευγαριών στην φάση Knock out του Κυπέλλου γίνεται με κλήρωση ανάλογα με την θέση που τερμάτισαν στον όμιλο τους.

  • 1ος ομίλου με 2ο  ομίλου
5.2 Goal Difference (διαφορά τερμάτων)

Σε περίπτωση ισοβαθμίας των ομάδων στον βαθμολογικά πίνακα η κατάταξη ορίζεται βάση των παρακάτω προϋποθέσεων:

5.2.1
 Η διαφορά τερμάτων μεταξύ των ομάδων που ισοβαθμούν στον βαθμολογικό πίνακα στους μεταξύ τους αγώνες.

5.2.2 Εφόσον τα τέρματα είναι ισόβαθμα τότε μετριέται η συνολική διαφορά τερμάτων σε άμυνα και επίθεση.

5.2.3 Εάν η συνολική διαφορά τερμάτων είναι ισόβαθμη τότε μετριέται η ομάδα με την καλύτερη επίθεση (Περισσότερα γκολ).